HardcoreHunny skrev 2009-08-10 16:12:04 följande:
Hur ser man om en Lovely Knit är en kopia?!!Köpte en igår på tradera, innan jag satt mig in i denna tråden, så jag var helt ovetande om att det florerade kopior på just de.Har mailat säljaren och påpekat att jag nu känner till att det säljs just kopior av Lovely Knit, samt gett henne en fair chans att erkänna att det är en kopia så vi kan lösa det innan jag får varan.Samt påpekat att jag kommer kolla den mot en garanterat äkta och att jag kommer göra en polisanmänlan om det i efterhand visar sig att det är en kopia då jag får koftan.Hon säger att den är 100% äkta, köpt ifrån en amerikansk sida, som har bra priser, hon skickade mig även en länk, så jag har kollat & det stämmer
iaf att de har bra priser. www.
Deepfling.comHon har bemött mig trevligt, så jag önskar inte på någotvis hänga ut henne, men här har ni en länk till henne på tradera. Någon som handlat av henne tidigare?!
www.tradera.com/Mytradera/Feedback/ViewFeedba...Alltså efter att ha kollat säljarens varor. Hur kan EN och samma person ha allt från stl 0 till stl 4? Då bör man fundera lite. Inte säkert att ngt är fel. Hon kanske säljer åt ngn väninna eller gått upp/ner i vikt. Vad vet jag men det är kanske en indikation.
MEN denna säljare har en massa olika plagg från olika kollektioner och det tyder inte på ngt sätt att säljaren säljer falska plagg däremot.
Men under en och samma månad har hon sålt VÄLDIGT många OM plagg. Antingen har man en enorm garderob med oanvända plagg eller så har man köpt dem billigt för att sälja dyrt..... alltså man kan spekulera i allt men man ska ju gå sin egen känsla.