• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • maruttan
    Bina skrev 2009-07-11 22:27:45 följande:
    Nej den har inte kommit ännu så det finns gott hopp för dig att knipa en
    Åh toppen! Ni märker att jag inte är någon expert va!
    Fick däremot hem en 4 continent x-stich tunika häromdagen i mörkblått och blev KÄR!!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-07-11 22:34:04 följande:
    Hoj! ett snabbt inlägg här. tror ni som jag att klänningen på bilden i miin blogg www.mollyholic.se är lika liten i strl som de andra i höstkollektionen verkar vara. jag struntade i den då jag såg att Milk&honey bara har den till strl 3 o det är ju min normala strl. Borde jag inte ha en 4a?
    jag säger så här - du är inte en "full-3:a" och jag tror att den kan funka i din egen storlek.. byt annars?
  • sockertopp

En fråga som jag ställt tidigare ang ODD MOLLY 506 Tenfold Knit Jacket ** KOFTA. Söker jag hos OM på 506 så kommer koftan upp i bomull. Den jag vann på tradera var i lammull men hette fortfarande 506. Om koftan finns som orginal i båda materialen borde inte de har olika artikelnummer då?

• Bina
    maruttan skrev 2009-07-11 22:41:00 följande:
    Åh toppen! Ni märker att jag inte är någon expert va! Fick däremot hem en 4 continent x-stich tunika häromdagen i mörkblått och blev KÄR!!
    Härligt!
  • Bina
    sockertopp skrev 2009-07-11 22:48:59 följande:
    En fråga som jag ställt tidigare ang ODD MOLLY 506 Tenfold Knit Jacket ** KOFTA. Söker jag hos OM på 506 så kommer koftan upp i bomull. Den jag vann på tradera var i lammull men hette fortfarande 506. Om koftan finns som orginal i båda materialen borde inte de har olika artikelnummer då?
    Jo du har rätt, de heter samma från säsong till säsong - oavsett material och kollektion.
  • Bina

Blev lite knasigt svar av mig.. jo den heter samma oavsett årsmodell, säsong, material och kollektion.

• Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-07-11 22:34:04 följande:
    Hoj! ett snabbt inlägg här. tror ni som jag att klänningen på bilden i miin blogg www.mollyholic.se är lika liten i strl som de andra i höstkollektionen verkar vara. jag struntade i den då jag såg att Milk&honey bara har den till strl 3 o det är ju min normala strl. Borde jag inte ha en 4a?
    Det verkar inte vara någon som vet mycket om den klänningen! Kan du inte kontakta Milk & Honey och fråga hur den är i storlek? M&H har ju inte skrivit några storleksrekommendationer alls på Pre Fall plaggen, inte ens Taraddiddlen så man har ju inget att gå efter. Den ser ju väldigt figursydd ut så är den minsta lilla för liten är man nog rätt körd...
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-07-11 22:48:20 följande:
    jag säger så här - du är inte en "full-3:a" och jag tror att den kan funka i din egen storlek.. byt annars?
    GAAAHH! JAg blir Gaaalen! kan inte bestämma mig trots att jag redan gjort officiellt på bloggen ju.
    Vad 17, ska jag sova en natt till o fundera trots allt då?
    Tre klänningar? är det inte mycket på bara pre-fall?

Äsch. jag vimsar i säng istället. kram o natti alla i kalla sverige! Eller wherever you are!
  • Bina

Sov sött finaste Siabellon *strösslar massor av kärlek och mollypengar på din väg mot sängen*

• sockertopp
    Bina skrev 2009-07-11 22:50:16 följande:
    Jo du har rätt, de heter samma från säsong till säsong - oavsett material och kollektion.
    Ok, tack då vet jag.
    Är ni säkra på att den funnits i lammull? Jag kontaktade OM HK och fick svar att

"Inte vad jag känner igen, men den kommer i Ull till hösten."

Vet inte vad jag skall tro.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna