• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • karrokj

Hej på er!
    Jag älskar också Odd Molly och har följt er lite i smyg i tråden och kollat in era fina bloggar med så vackra Mollysar!

Håller med er, man blir verkligen lite beroende, haha! Var in på Mathilde igår och fick med mig 2 plagg hem. Vill nu också ha en lila Robe så jag får nog ringa och beställa en...

Är det någon som vet var man kan hitta en Everyday Long Cardigan på rea? //Caroline

• Siabellon
    Mabimao skrev 2009-07-12 10:23:49 följande:
    Är den någon som vet hur Everyday long carigan är i stl? Jag tänkte köpa en på rea i färgen emerald??? Militär grön eller vad är det för grön? Någon som vet?
    Hej du!
    Jag tycker att den är rymlig. har en i midnight blue i min vanliga str 3. Skulle nog kunna gå ner en strl men tycker den är skön som den är. Den ser absolut inte stor ut heller. men som sagt rymlig.
    färgen emerald är svår, vissa plagg går mot grön/brunt medan andra mer åt militär......gissar på den sistnämnda i just koftan, men det är bara en gissning.
  • freemind
    karrokj skrev 2009-07-12 10:43:01 följande:
    Hej på er! Jag älskar också Odd Molly och har följt er lite i smyg i tråden och kollat in era fina bloggar med så vackra Mollysar! Håller med er, man blir verkligen lite beroende, haha! Var in på Mathilde igår och fick med mig 2 plagg hem. Vill nu också ha en lila Robe så jag får nog ringa och beställa en... Är det någon som vet var man kan hitta en Everyday Long Cardigan på rea? //Caroline
    Hej :)
    Du får inte bara skriva att du fick med dig två plagg hem :) Då blir vi ju jättenyfikna på VAD du köpte!
  • freemind
    Är den någon som vet hur Everyday long carigan är i stl? Jag tänkte köpa en på rea i färgen emerald??? Militär grön eller vad är det för grön? Någon som vet?
    Den är rymlig i storleken. Den färhen har jag inte sett så det är svårt att uttala sig.
  • nick name
    Audrey Will skrev 2009-07-12 10:39:51 följande:
    Vilken färg och storlek letar du efter?
    Brun! Stlk 2!
  • karrokj
    freemind skrev 2009-07-12 10:53:57 följande:
    Hej :)Du får inte bara skriva att du fick med dig två plagg hem :) Då blir vi ju jättenyfikna på VAD du köpte!
    Haha! Det bidde 2 st x-stich-blusar (kortare modellen) i blå med ljusrosa och en cerise med blå detaljer, kan inte riktigt alla artikelnummer och namn som ni
    andra

Det är så inspirerande och FARLIGT att se hur ni kombinerar era OM-plagg på era bloggar, nu vill man ju ha allt!

Är det någon som vet hur jackorna kommer se ut till hösten/vintern? Jag har endast sett en bild på den röda lite kortare jackan. Undrar om det kommer någon i längre modell som de tidigare (hoppas ni vet vilken jag menar... ) Får i annat fall hoppas att någon lägger ut den tidigare på T när de nya jackorna släpps....
  • freemind
    karrokj skrev 2009-07-12 11:09:40 följande:
    Haha! Det bidde 2 st x-stich-blusar (kortare modellen) i blå med ljusrosa och en cerise med blå detaljer, kan inte riktigt alla artikelnummer och namn som ni andra Det är så inspirerande och FARLIGT att se hur ni kombinerar era OM-plagg på era bloggar, nu vill man ju ha allt! Är det någon som vet hur jackorna kommer se ut till hösten/vintern? Jag har endast sett en bild på den röda lite kortare jackan. Undrar om det kommer någon i längre modell som de tidigare (hoppas ni vet vilken jag menar... ) Får i annat fall hoppas att någon lägger ut den tidigare på T när de nya jackorna släpps....
    Dom blusarna är jättesnygga :)
    Har tyvärr inte lyckas hitta någon i min storlek :(
    Jag hoppas också på en längre modell av vinterjacka... det kommer säkert!
  • gambia90

Bina- you´ve got mail.

Jag har iallfall bestämt mig att glömma bort nativeblusen för ett slag och invänta nästa leveans av OM.

• Mamma2001
    Jag tycker den är rätt stor i strl. Har 0 eller 1 i storlek på Odd Molly, min Everyday cardigan är i strl 0 och den är bra rymlig på mig.
  • gambia90

fan...surar fortfarannde över att jag saknar en jane loves terry tunika i rååååssssaaa stl 4!
    Jag vet vart det finns en men 1600 spänn kan de glömma! (en utländskbutik med frakt)

Någon som sett någon någonstans?
    Har även sett på trendsales att det finns gula??!!

www.trendsales.dk/main.asp&id=14032650&forum=103&road=&search=odd+molly&sort=ID%20DESC&status=3&title=Odd-Molly-Bluse

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna