• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-07-12 12:22:25 följande:
    Vilka här har "Odd Molly blogar" nu då? Jag måste ju börja samla er alla på en lista....
    Min ser du nedan!
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2009-07-12 17:12:52 följande:
    Dom är normala/lite stora i strl. Jag har några i strl 3, dom är rymliga och bekväma för mig som har långa armar och stor byst, handlar normalt L, ev M.
    Det låter som om det är stl 3 jag skall ha. Tackar. Jag får hålla utkik efter en.
  • Pokergirl

Men s*tan! Nu när jag slutligen bestämt mig för en full emb smock dress i chocolate så finns den inte längre i strl 3, tror inte jag vågar mig på en 2, läste att den motsvarar en 38 och det funkar inte. Typiskt! Ska se om vi kan ta en tur förbi OM-butiken på väg till Nynäshamn på lördag, då kanske jag lyckas nypa en där.

• NewYorker

Det här är ju livsfarligt. Sitter uppkopplad i bilen, maken kör.
    Kan jag lita på högerhanden?!
    Går inte säker någonstans, Native Shirt spökar i mitt medvetande ... Ser hur handen liksom söker sig till KÖP-tangenten ...

Tänka att jag kunde köpa den som belöning, till mig sjhälv. Frågan är bara belöning för vad?
    Snarare skulle det väl vara en morot, kanske för att gå ner i vikt? Men - om jag då köper tunikan nu och sedan går ner i vikt så kanske den blir för stor?!

Är det förresten någon som vet i vilket material/i vilken kvalitet höstens 327 kommer? I den lite kraftigare bomull den varit i tidigare, eller den tunna varianten vårens 327 hade? Vet någon tom vilka förger den kommer i?

• Mabimao
    alias skrev 2009-07-12 17:44:29 följande:
    Det här är ju livsfarligt. Sitter uppkopplad i bilen, maken kör.Kan jag lita på högerhanden?! Går inte säker någonstans, Native Shirt spökar i mitt medvetande ... Ser hur handen liksom söker sig till KÖP-tangenten ...Tänka att jag kunde köpa den som belöning, till mig sjhälv. Frågan är bara belöning för vad? Snarare skulle det väl vara en morot, kanske för att gå ner i vikt? Men - om jag då köper tunikan nu och sedan går ner i vikt så kanske den blir för stor?!Är det förresten någon som vet i vilket material/i vilken kvalitet höstens 327 kommer? I den lite kraftigare bomull den varit i tidigare, eller den tunna varianten vårens 327 hade? Vet någon tom vilka förger den kommer i?
    Jag vet inget om materialet på 327 men färgerna skall enl. en försäljare vara Powder, Chalk, Cherry och dark blue.
    Såg du Sessan i en i expressen igår. Antar att det var Cherry.
    Ville först ha en powder men nu vet jag inte.

Belöning som tröst mot skit-sommar värme kanske kan vara en anledning till köp......:)
  • gambia90
    Mabimao skrev 2009-07-12 17:50:59 följande:
    Jag vet inget om materialet på 327 men färgerna skall enl. en försäljare vara Powder, Chalk, Cherry och dark blue.Såg du Sessan i en i expressen igår. Antar att det var Cherry.Ville först ha en powder men nu vet jag inte.Belöning som tröst mot skit-sommar värme kanske kan vara en anledning till köp......:)
    åhh jag skall ha en powder och en cherry minst!
  • NewYorker
    Mabimao skrev 2009-07-12 17:50:59 följande:
    Jag vet inget om materialet på 327 men färgerna skall enl. en försäljare vara Powder, Chalk, Cherry och dark blue.Såg du Sessan i en i expressen igår. Antar att det var Cherry.Ville först ha en powder men nu vet jag inte.Belöning som tröst mot skit-sommar värme kanske kan vara en anledning till köp......:)
    Vilken bra anledning att shoppa, tack!!!

Just nu öser regnet ner, så det kvalificerar väl för en Native Shirt OCH något annat, eller hur? Är just nu lite nellad på en Lovealot också, men tycker att den är så kort? Hur använder ni den, har ni någit under? Får lite panik på att gå med magen bar, liksom ...
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-12 17:56:09 följande:
    åhh jag skall ha en powder och en cherry minst!
    Denna säsongen ska det bli en sån för mig. Har en grön från förra sommarens kollektion. Beställde en från Country dreams men den kom ju aldrig *hata*
    Sen var det för sent.....fanns inga kvar nånstans.
    Cherry, är det en vinröd eller finns det ngt exempel vad det är för färg?
  • gambia90
    Stargirl skrev 2009-07-12 18:05:57 följande:
    Denna säsongen ska det bli en sån för mig. Har en grön från förra sommarens kollektion. Beställde en från Country dreams men den kom ju aldrig *hata*Sen var det för sent.....fanns inga kvar nånstans.Cherry, är det en vinröd eller finns det ngt exempel vad det är för färg?
    det var någon som hade en bild från expressen där kronprinsessan viktoria hade på sig en....kommer ej ihåg vilken....
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna