• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-06-21 19:32:46 följande:
    Bina: så den blir kvar hos dig trots allt? Det tror jag är bäst faktiskt. annars hade du nog grämt dig fördärvad
    Japp den blir kvar men jag sålde en av mina 9th sweater på Tradera köp nu för en stund sedan.. nackdelen med OddMolly-frossan jag haft är att allt inte hunnit vara helt genomtänkt och nu skiftar jag lite
  • Bina

freemind... nu är du länkad och pepprad med kommentarer.. din röda kofta alltså - jag DÖR av avund och skulle nog närapå kunna välja bort vilket plagg som helst i min mollygarderob för att äga en sån.

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-06-21 22:35:17 följande:
    Ja, den är supersnygg i Almost black! Men jag som inte har någon Grandmas coat, tänker så här: Jag tror jag skulle använda den som jacka på våren+ hösten (om det inte regnar förståss) Men använder ni den mycket annars? Som kofta inne på vintern?
    Jag har aldrig använt min Grandmas coat förutom som ytterplagg..
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-21 22:40:32 följande:
    *skakar* Pust, har precis bråkat med en på Tradera. MEn jag VANN! En blå poplin frilled (sen pratar vi inte om jag fyndade eller inte, jag VANN!) Måste nog lägga mig o sussa nu.
    Grattis
  • Bina

God morgon!

Dagens outfit fixade Siabellon :

Anpassad till dagens arbete...
    Jeanskjol, rött linne, rosa diary cardigan och röda skinnsandaler

Nu i bloggen everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    tittar in och här brevid på bordet ligger en väldoftande blå robe
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 10:18:52 följande:
    Ps. förresten -  det var jag som köpte den här på Molly Mall bambi.blogg.se/images/2009/kofta_42560138.jpg
    Åh jag var och ryckte i den men jag hejdade mig - måste tänka tre gånger före jag tokshoppar vidare.. Har du fått den? Den ser helt ljuvlig ut!!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 14:56:15 följande:
    Förhoppningsvis finns den i brevlådan när jag kommer hem. Ska bara smuggla in min gigantiska NK-påse lite diskret så maken inte får psykbryt.
    Jag har lovat mig själv och maken nu att jag skall lägga mig lågt *rodnar*..
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 15:05:01 följande:
    Jo, det skulle det väl egentligen. (alltså åka ner med tåget)men jag måste hejda mig nu. Vi åker utomlands om 14 dar o det är ju kul att äta nåt annat än fralla i två veckor(vilket händer om jag fortsätter så här) Bina: visst är roben skön!? Såg ditt msn också, hann inte svara innan uppdateringen startades. bra tips? Kanske inte om man ser till ditt inlägg här ovan... *rodnar för att jag driver dig i fördärvet*
    fniss..

Jag har inte provat Roben ännu. (men jag öppnade paketet så att maken såg den )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 11:06:53 följande:
    har ni föresten sett nåt mystiskt på MollyMall? INGA plagg alls i strl 3! Vad säger det om oss 3or? Vi är hängivna våra plagg eller?
    Eller så får de flytta direkt till Bambi nejdå - hon är väl en liten nätt tvåa så det är nog mest slumpen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna