• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mamma2001

Vilka utländska butiker har ni handlat Odd Molly från? Har frakterna varit rimliga och hur har ni betalat?

• Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 10:19:51 följande:
    Vilka utländska butiker har ni handlat Odd Molly från? Har frakterna varit rimliga och hur har ni betalat?
    Jag har bara handlat från Shirtstory och betalade ingen frakt alls Om det var en miss eller inte vet jag inte. Det står att det ska kosta frakt.

Nä tjejer, nu ska vi åka. Jag har lurat med mig sambon och sonen in till stan. Det blir en liten runda för att spana OM, flankera omkring lite och sen lunch någonstans. Och en stor latte. Måste ju leva upp till lattemorsa-ryktet Läste i något nummer av Mama eller var det var och jag kunde visst pricka av det mesta som kännetecknar en lattemorse haha

Hoppas att de mörka molnen drar förbi snart och att vi slipper regnet.

Ha det!
  • Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-21 10:24:15 följande:
    Jag har bara handlat från Shirtstory och betalade ingen frakt alls Om det var en miss eller inte vet jag inte. Det står att det ska kosta frakt.Nä tjejer, nu ska vi åka. Jag har lurat med mig sambon och sonen in till stan. Det blir en liten runda för att spana OM, flankera omkring lite och sen lunch någonstans. Och en stor latte. Måste ju leva upp till lattemorsa-ryktet Läste i något nummer av Mama eller var det var och jag kunde visst pricka av det mesta som kännetecknar en lattemorse haha Hoppas att de mörka molnen drar förbi snart och att vi slipper regnet.Ha det!
    Låter som ni kommer ha en toppendag! Mmmm för latte med ett stoooort L! Sitter här hemma och dricker en Latte Macchiato - tacka vet jag kaffemaskiner!
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 10:30:28 följande:
    Låter som ni kommer ha en toppendag! Mmmm för latte med ett stoooort L! Sitter här hemma och dricker en Latte Macchiato - tacka vet jag kaffemaskiner!
    Ja, det blir nog najs.

Latte macchiato låter gott. Själv orkade jag inte göra någon kaffe i morse. Vi köpte en kaffemaskin precis när jag blivit gravid och jag kunde knappt dricka kaffe på ett tag men nu används den flitigt. Jag är nog lite konstig för jag gillar att dricka kaffe ur pappmugg

Gå var det ja!

cu
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-21 09:39:03 följande:
    Morrn!Kan dagen starta bättre?Är det ett sånt där paket fr Angelfaze som verkar ha hur mycket som helst i OMväg?'
    Japp, japp

Vi bor ju nästgårds dessutom så det är bara för mig att cykla dit och hämta.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-21 10:14:33 följande:
    Jaja, sånt där högmod straffar sig ofta direkt, oftast med urinvägsinfektion
    Hahah...ja det är väl så. *suck*
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 10:19:51 följande:
    Shirtstory, de missade frakten på mig med.
    Marengs, kostar 18 euro om jag minns rätt. Då rekommenderar de paketet.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-21 08:48:33 följande:
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
    f*ck!!! Hatar det. Hoppas det lugnar ner sig snart.

Själv rivstartade jag dagen med att hitta en fästing på benet *kräkas* .
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-07-21 10:18:44 följande:
    Usch va tråkigt! Krya på dig! Har jag missat nåt eller har du ff inte hämtat ut din Taradiddle??Idag väntar jag bara ett liiitet Traderapaket - en spoiler underkjol som jag ska försöka förvandla till boobtop a la PPP's ide´! Kanske blir för kort på mig, men värt ett försök tyckte jag God Morgon till alla förresten! (inga smaklösa skämt idag. I promise )
    Gjorde det iaf trots urinvägsinfektionen. Kom på att tranbärsjuice är bra mot det så handlade det samtidigt. Bilder på klänningen och de andra plaggen i bloggen.....den var lite i stl precis som flera sagt. Men går jag inte upp i vikt så bör jag klara mig med den 1:an jag har nu
    Men det är inget till övers direkt.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-21 10:18:44 följande:
    Usch va tråkigt! Krya på dig! Har jag missat nåt eller har du ff inte hämtat ut din Taradiddle??Idag väntar jag bara ett liiitet Traderapaket - en spoiler underkjol som jag ska försöka förvandla till boobtop a la PPP's ide´! Kanske blir för kort på mig, men värt ett försök tyckte jag God Morgon till alla förresten! (inga smaklösa skämt idag. I promise )
    Du får väl hänga den under bopparna

Joooooooooooooo, fler smaklösa skämt. Make my day!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna