• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • savannahsss

När släpps höstkollektionen??

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:51:52 följande:
    Du får väl hänga den under bopparna Joooooooooooooo, fler smaklösa skämt. Make my day!
    Ja! Eller fästa den med säkerhetsnålar i BH:n! Den kom inte med posten idag, så får spåna på fler ide´er till imorgon.
    Men ooh vad skoj med Traderavinsten, en sån massa roliga saker! Visa sen!
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-21 10:40:16 följande:
    Gjorde det iaf trots urinvägsinfektionen. Kom på att tranbärsjuice är bra mot det så handlade det samtidigt. Bilder på klänningen och de andra plaggen i bloggen.....den var lite i stl precis som flera sagt. Men går jag inte upp i vikt så bör jag klara mig med den 1:an jag har nu Men det är inget till övers direkt.
    Jo visst är den liten i strlk, men bra att den funkade hyfsat iaf!
  • Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:38:20 följande:
    Shirtstory, de missade frakten på mig med.Marengs, kostar 18 euro om jag minns rätt. Då rekommenderar de paketet.
    Marengs måste jag spana in!
  • Skrutteruttan
    Mamma2001 skrev 2009-07-21 11:50:30 följande:
    Dagens lilla Odd Molly bild nu ute i bloggen
    Den blusen är verkligen fin...Har hittat massor av "gammalt" som jag är på jakt efter men det är ju en djungel på marknaden...Färgen är grym!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Siabellon

Jag har handlat fr Danska Madsogmille (snabbt som 17, 9 ? i frakt orek), Amerikanska greenapple (kommer ej ihåg frakt o tull o moms men fick en massa rabatter så jackan blev billigare än att handla i Sverige) och Tyska shirtstory(ingen frakt för mig heller!väntar paket i dagarna)

skulle bli glad om nån här kan berätta hur det funkar med Ebayhandel. betalning tex. är det bara paypal som gäller?frakt etc?

Här har jag brottats med den där jä**a kameran och försökt ta kort på mig själv i dagens outfit men hur svårt är det att få en osuddig bild?
    Tur att maken har semester, inte bara när man behöver hans dingelidång!

(oj, inga dåliga skämt gällde här idag - förlåt)

Har iaf lagt ut en outfit om ni vill kolla
    mollyholic.se

• Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:36:40 följande:
    Japp, japp Vi bor ju nästgårds dessutom så det är bara för mig att cykla dit och hämta.
    Ha, då kanske du kan handla "first hand" av henne direkt. Hon verkar ju ha ett aldrig sinande lager.....
    Själv spatserade jag en sväng på Torp medans familjen åt klart på Mackedonkan och åkte rutschkana. Och vad händer? Jo, det shoppas OM på de 10 minuterna jag var där. En rosa basic cotton cardigan 30%. Ha Ha....
    Trevlig start på semestern!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna