Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Cashew skrev 2009-07-13 23:02:36 följande:
    finns det någon webshop som säljer OM som har något bonussystem?
    Redhe - över 10.000kr får du någon sorts rabatt.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-13 23:00:10 följande:
    Jaha ja tjejer......vem ska jag tro på,tro på, tro på när... : )Jag har 3 på nästan allt. Har 4 på plysch byxa med hoodjackan. Skall jag ta 2 eller 3? Jag tror inte jag kommer klämma under min jeansjacka. Känns inte det tight?Kanske ett foto på nån i sin? Pretty please......
      Ärligt talat så har de flesta här sagt att den är stor i stoleken. Tror bara det är jag som kommenterat att den är tight. Ta du den mindre storleken.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:52:26 följande:
    Ok. Försöker hitta vad frakten är och trots en 5:a i tyska hittar jag inte
    International: We deliver throughout European Union. All shipments will be carried out through DHL. Shipping costs 18,50 €.
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-13 23:54:13 följande:
    18 euro står det att frakten ska vara, fast när jag beställde senast tog de ingen frakt :)
    Du anar inte hur ont det gör i kroppen på mig i mina ansatser att inte lägga en bautaorder där.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 00:01:13 följande:
    Trevligt! Det får de gärna skippa om jag lägger en order. Velar som 17. Har ju inget OM plagg och vet inte riktigt hur de sitter på mig eller om jag passar i det
    Om de inte passar har du ju en ganska stor andrahandsmarknad på tradera och blocket. Brukar inte vara problem att sälja där.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:21:33 följande:
    Haha Det var visst fler som belv sugna
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer.

.....å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-14 09:50:09 följande:
    Vilka Hasbeens? Skitsamma alla är fina. Jag har flätade röda och peeptoe svarta. Fick ett tips från en annan trådmedlem. Gå med blöta strumpor första gången så slipper du skoskav.
    haha, det var ju från mig tipset kom.

Har idag lagt ut Pinglas guide till hur man får livet lättare i Hasbeens.

Det är de röda flätade jag klurar på.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna