Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-07-14 09:52:46 följande:
    HaHaHa, yr av shopping och sömnbrist. Det var ju av DIG jag fick tipset!!!!!!!
    öhum, och jag läser inte klart.....
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 11:12:12 följande:
    Hasbeens är verkligen dösnygga, men big no no för mig.. hade blivit längre än lyktstolparna Klapprar de inte väldigt när man går förresten?
    Men det finns ju en låg modell .
    De klapprar, gnisslar och knarrar. Kollegorna på jobbet ser det som en sorts kobjällra; de vet var jag är.
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2009-07-14 11:31:38 följande:
    Kommer ju till Sthlm i morgon, tänkte passa på att prova en del OM plagg mest för att veta hur de är i storlekarna...Har de Grandmas coat, Tenfold knit, Lovely knit, Lovealot blouse i Odd Mollybutiken, eller finns de även på Mathilde och Åhlens?
    Tenfold lär du inte hitta i någon av de stora butikerna i Sthlm. Haven har i ull (kolla på nätet). Lovely knit finns lite av på Mathilde och fanns på NK. Lovealot har jag inte sett i butik vad jag kan minnas. Grandmas har jag sett på Mathilde och NK.

Jag har inte varit på Maritza på Söder så jag vet inte vad de har.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 12:01:36 följande:
    Fields of Lace har anlänt! *förälskad*PPP - Kobjällra
    Har insett att jag har köpt för stor FoL (Fields of Lace). Märkte inte ens att det satt ett blixtlås i sidan förrän någon i tråden nämnde det. Borde ha tagit en 3a för nu får jag värsta turnyren på rumpan och för en med mycket "junk in the trunk" behövs lixom inte det ovanpå.

*plingeplong*

Ps. klart du ska tjacka både en spoiler underdress och en private. Funkar till det mesta.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 13:02:31 följande:
    Ja den är verkligen rymlig - glad jag bara tog en 2:a, annars hade jag drunknat i den. Har de 3:a kvar på Mathilde (va det du köpte den va?) så du kan byta tror du?Min käre far var här när Fieldsen anlände och jag drog på mig den direkt. -"Är det In Wear"? frågade han. (Ica Maxis eget klädmärke, det enda han kan )
    Ica Maxi

Bra idé. De har inte bytesrätt på rean men de brukar ju vara grymt flexibla. Ska testa.
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-14 13:33:14 följande:
    Gjorde precis en plastic burnout på shirtstory.eu. Skulle kunnat handla mycket mer på både rea och i outleten, men fick hedja mig ...Shoppade dock en vit bubbles dress för 69 euro, en chalk tenfold knit för 89 euro och en kulti bag i grönt för 79 euro ...Någon frakt blebv inte jag heller debiterad ...Yippieeee!!!
    *svimmar av avundsjuka*

Ni inser väl att jag håller på att explodera av återhållet shoppingsug här.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 14:28:13 följande:
    Ja jisses.. den tyska sidan är ju livsfarlig! Nu ska jag snart åka och hämta ut min Taradiddle från Ajabaja, tjohoo!Förresten, jag vet att den inte är så poppis, men är det inte lite konstigt att Countrydreams inte fått in ett enda nytt plagg från Pre Fall? Hon skulle ha ett av de största sortimentet sa hon!
    Har fått SMS om min livealot och klänning oxå. Hurra! Upphämtning på hemvägen.
    Sen har jag fått ok från Mathilde att byta min FoL till en 3:a. Gulle dem!!!!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-14 14:57:48 följande:
    Åh va bra du fick byta! Och kuuul du fått dina pre fall plagg också, hoppas få se pics i din blogg ikväll!
    Kamerah*vetet är ju på rymmen. Kan inte ens skylla på att jag supit bort den eftersom jag pulvrar .
    Blir snabba ryck i eftermiddag om jag ska klara av både post och Mathilde.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna