• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-24 20:38:08 följande:
    Jag har idag fått en ny Odd Molly-kärlek.En block scarf, paisleymönstrad med låååånga fransar ... helt fantastisk! Så trots mitt shoppingförbud fick den följa med hem från Åhléns, men det var ju 30% på reapriset ...
    Nääääeä!!!! Den ligger ju jag och ninjar på. Har gått förbi där varje gång jag varit i stan för att kolla om de skulle sänka priset mer.
    Sist jag kollade låg den på 799 tror jag.

Vågar knappt komma hem med en scarf till. Maken ställde frågan om jag är en förkyld giraff som behöver täcka hela halsen.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 21:06:31 följande:
    Får man fråga er Superpleatedägare hur denna blus är storleksmässigt? köpte en i dag på Tradera i min vanliga 3a men har för mig att jag provade en i rosa på OMbutiken i våras o den var rymlig som bara den. Tror ni den blir för stor?*orolig*
    Den är stor. Jag är en 3a i den. Valde dock inte att köpa den pga den skärningen gör mig till ett litet tält.
  • Puffig Pingla

Siabellon: Det där inlägget kommer från någon av dem som livnär sig på att kränga bulkar av varor på tradera. Kopior el äkta vara oavsett så har vårt diskuterand påverkat deras business. Klart de är p* off på oss.

Och solklart finns det kopior ute. Lovely Knit kopian ser ju rent för jävlig ut.

• Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-07-24 18:32:05 följande:
    Tänkte gå OM promenaden i morgon. Är det någon rolig rea kvar i stl 4 på nk, hlens, mathilde, OMbutiken?
    Nk har 2 meter rea kvar. Jag tycker de fular som inte sänker till 50% nu.
    Mathilde har en hyllvägg och ett bord med reaprylar till 50%
    Wink i Sturegallerian har lite grejer till 50% kvar. Där måste man gå runt och dammsuga butiken då OM inte hänger för sig.

OM-butiken har jag inte koll på.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:04:06 följande:
    Ok....hemma är vi kanske några OM diggare i stan.
    HiHi kände mig inta alls speciell i dag i mina fina OM. Eller jo, det gjorde jag. ......Men ingen annan tyckte det. ;_)
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:07:02 följande:
    Tycker inte att det är så konstigt med jackorna. En väninna till mig hade en "sommarbutik" för några år sedan. Det enda de sålde var gamla restlager som de krängde ut för 20-50% av priset. Kollektionerna var ofta 1-2 år gamla.
    Ok, då kanske jackan på blocket också är ok. De skulle ha även i stl 4. För visst brukan man behöva gå upp en stl ibland i jackorna?
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-24 21:18:08 följande:
    Ok, då kanske jackan på blocket också är ok. De skulle ha även i stl 4. För visst brukan man behöva gå upp en stl ibland i jackorna?
    Det beror ju på vilken modell det är men generellt brukar de vara små över bysten.

Ps. Gillar ditt snygga resonerande i bloggen (och det är jag som gjort halsbandet).
  • anjis78

Hej hej här kommer en till nyfrälst odd molly fantast. Äger bara 2 plagg änn så länge (se bildtråden), men har 2 till på väg ifrån idyll. Nästa på önskelistan är en livealot blouse och en lovely knit kofta, tur man snart fyller år{#lang_emotions_wink}. Någon som har den röda private dressen och har tips på vad man kan ha till? Några speciella tunikaer eller blusar som den passar under? Upplys mig{#lang_emotions_laughing}

• jompa
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:15:36 följande:
    Nk har 2 meter rea kvar. Jag tycker de fular som inte sänker till 50% nu.Mathilde har en hyllvägg och ett bord med reaprylar till 50%Wink i Sturegallerian har lite grejer till 50% kvar. Där måste man gå runt och dammsuga butiken då OM inte hänger för sig.OM-butiken har jag inte koll på.
    Då är det precis som i Sickla då, där hängde allt oxå huller om buller så för en "nybörjare" som mig hade ju svårt att hitta de små liven

Provade dock en Lovlier Knit så jag vet vilken stl jag ska ta och det får bli en 1:a, lite lång i ärmarna men en 0:a blir nog för tajt över boobsen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna