• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:22:34 följande:
    Det beror ju på vilken modell det är men generellt brukar de vara små över bysten.Ps. Gillar ditt snygga resonerande i bloggen (och det är jag som gjort halsbandet).
    Fint är det....dags att handla i Pingla shopen snart......vem vann halsbandet? Det är ju kanske ett sån´t jag skall börja med att beställa.
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:13:13 följande:
    Siabellon: Det där inlägget kommer från någon av dem som livnär sig på att kränga bulkar av varor på tradera. Kopior el äkta vara oavsett så har vårt diskuterand påverkat deras business. Klart de är p* off på oss. Och solklart finns det kopior ute. Lovely Knit kopian ser ju rent för jävlig ut.
    Ja, det är nog så. De är nog lite rädda ändå. Sa ju att vissa misstänkta kopior är mindre i storlekarna o på det fick jag svar att de kan SE mindre ut för att de inte är strukna!!!
  • jompa

Alltså hur kommer ni ihåg namnen på alla plagg? Kommer knappt ihåg mitt eget namn ju.

• Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-24 21:37:08 följande:
    Fint är det....dags att handla i Pingla shopen snart......vem vann halsbandet? Det är ju kanske ett sån´t jag skall börja med att beställa.
    Är klockan 23.59 än? vavavavavavava?
  • NewYorker
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:09:26 följande:
    Det fanns en till kvar idag!!! Skynda skynda - jag betalade 489 pix ...
  • anjis78
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:33:06 följande:
    De är nog svåra att hitta nu (slutsålda) men jag såg att Jackie i Kista Centrum hade idag. Strl 0-2. De hade dem inte på rea.
    Ja jag kunne tänka mig det. Kista är i Stockholm eller? Själv efter 7 år kan jag fortfarande inte min Sverigegeografi{#lang_emotions_embarassed} Enn så länge är jag för snål för att köpa till fullpris, men det kommer väl{#lang_emotions_laughing}
  • Skrutteruttan
    Lite nyfiken bara...jag skulle vilja köpa HUR mycket som helst men tyvärr så sätter plånboken stopp...Jag är förskollärare med rätt dålig lön...Vad jobbar ni andra som? Blir lite avis, vill också shoppa för stooora summor {#lang_emotions_money_mouth}. Man skulle ha en rik karl....
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • jompa
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:41:39 följande:
    Så tänkte jag i början oxå. Sen blir man skadad, rubbad och besatt.
    Så jag är bara i fas 1 ännu då
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:40:18 följande:
    Är klockan 23.59 än? vavavavavavava?
    Aha.........så än är det inte kört........
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna