• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-07-24 21:54:54 följande:
    Nu har jag lyssnat igenom Tv4 programmet anytime.tv4.se/webtv/ (funkar inte i Firefox, går inte att "spola") Hon säger att "allt är inte handbroderat" (ganska självklart) Sedan säger hon faktiskt att det stickade görs i fabriker i Kina!
    Spännande! jag var in o försökte kolla progammen men jag saknade nån insticksmackapär så jag kunde inte kolla.
    Alltså, handbroderat. Då tror jag faktiskt inte att nån suttit o broderat för hand. Ganska självklart som du skriver. Sen var det i min blogg prat om att ALLA plagg i OM görs i kina. ÄVen de som det står andra tillverkningsländer i tvättlappen. Så tror jag inte att det funkar faktiskt. Naivt av mig kanske men jag väljer att tro att de inte mörkar.
    Vad bra att du kunde kolla/lyssna igenom!
  • Siabellon
    jompa skrev 2009-07-24 21:57:43 följande:
    Gahhh vad jag inte gillar när folk inte har köp nu på T. Orkar inte vänta *otålig*
    Ha ha! har samma problem! mailde t om o frågade en säljare VARFÖR? Desperat jag? Näe.....

PPP: GÅ inte in!! Du får leva på kur resten av året bara du klickar på fall-09- LOVAR!!!
  • jompa
    Siabellon skrev 2009-07-24 22:01:07 följande:
    Ha ha! har samma problem! mailde t om o frågade en säljare VARFÖR? Desperat jag? Näe.....PPP: GÅ inte in!! Du får leva på kur resten av året bara du klickar på fall-09- LOVAR!!!
    Kanske man skulle göra, maila och fråga skadar ju inte.
  • Siabellon

*Säckar ihop i ett hörn i impas av mig själv och mitt inläggssprutande*
    (lät väl inte helt rumsrent kanske men ni fattar va?)

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 22:03:14 följande:
    *Säckar ihop i ett hörn i impas av mig själv och mitt inläggssprutande*(lät väl inte helt rumsrent kanske men ni fattar va?)
  • jompa
    *Säckar ihop i ett hörn i impas av mig själv och mitt inläggssprutande*(lät väl inte helt rumsrent kanske men ni fattar va?)

Försöker desperat sudda bort bilderna jag fick framför mig
  • Siabellon

Tar en sväng till tvättstugan medans ni hämtar er fr chocken!

• Puffig Pingla
    Annars brukar ju Glossy lyckas kläcka de där. Har fortfarande otäcka dingelidong-bilder i huvudet.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 22:07:09 följande:
    Annars brukar ju Glossy lyckas kläcka de där. Har fortfarande otäcka dingelidong-bilder i huvudet.
    Jag med......."maken gränslandes över datorn......" _-D
  • Siabellon

Törs knappt skriva nåt mer. Allt jag skriver blir tokigt! Men jag lovar-det låter bra i huvudet!

PPP: Såg du mitt Hasbeensinlägg hos dig btw? o att jag lagt upp en inte-hålla-händerna-i-sidan-bild på fullen i min blogg?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna