Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Den ser supermysig ut! Och även sommarkvällar kan ju bli kyliga..
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-11 21:48:11 följande:
    men kolla den gråa cashmerekoftan här då! *hjärtat går i bitar över den lilla strl*VILL HA!!www.blocket.se/ostergotland/Odd_Molly_och_Acn...
    Gud vad fin!! Min smak exakt! Den har jag nog aldrig sett innan. Gissar cashmere koftorna gjordes i ganska liten upplaga?
  • Audrey Will

På tal om vinter.. detta året SKA jag ha en sån blå teddyfodrad jacka från senaste vinterkollektionen! (som fanns i rött, blått och grönt) Fattar inte att jag aldrig fick tummen ur att köpa en vintern som gick!
    Första bästa blå i strl. 2 el. 3 som dyker upp Tradera i september är min!!

malinoski skrev 2009-06-11 22:19:31 följande:
    Lyckost! *Bugar av respekt* :)Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den?Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
    Åh tänker du buda - spännande!!
  • Audrey Will

www.blocket.se/vi/21343129.htm Denna var den enda bild jag kunde hitta, hoppas länken funkar!

Pokergirl skrev 2009-06-11 22:27:36 följande:
    Glossy and shiny: Är lite osäker på vilken jacka du menar, har du bild?
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-06-12 11:14:55 följande:
    Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek*Rusar mot student!Kramkram
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 13:05:58 följande:
    Det finns en liten rull-list under kommentarsrutan där du kan välja om du ska köra blogg-konto el bara vill skriva under med namn (längst ner anonym).
    Aha, tack!
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-12 15:25:14 följande:
    Jag tycker det låter superbra!Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten! Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).*NÖJD*Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
    Åååå den sitter ju perfekt på dig! Den ser ju inte alls kort ut! Gud så fin!
  • Audrey Will
    Tack!Ja, visst är den snygg?? Tycker om färgen också, den blev inte så fel till min hy som jag hade lite aningar om att den kanske skulle bli.
    Ja det är den färgen jag också är sugen på, och jag har rätt liknande färger som dig, så den borde funka på mig med. Men nu är den slut på Haven.. Du köpte miiin!!

Jag tycker också det varit skoj med en liten bildtråd, och Bimbis lista var ju jättekul!
  • Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-06-12 15:43:12 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.htmlBILDTRÅD finnes.....jag började med plaggen som hängde i garderoben. Resten är i tvätten eller nerpackade inför semestern.
    Åh vad kul att kika på någon annans garderob! Men shit, jag har ju inte PLUS. Kan inte lägga in bilder så.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna