Odd Molly tråd för oss inbitna
Sara Mia - Det rosa linnet var verkligen urfint! Måste kika på Lindex här imorrn och kolla om det finns!
Imorgon hoppas jag min Grandma's Rose kommer! Åh vad jag längtar..
Sara Mia - Det rosa linnet var verkligen urfint! Måste kika på Lindex här imorrn och kolla om det finns!
Imorgon hoppas jag min Grandma's Rose kommer! Åh vad jag längtar..
Godkväll förresten Har varit bortrest 3 dagar, igen, och kämpar förtvivlat att läsa ikapp
Har fått min Grandmas Rose storlek 1 och den funkar helt klart bättre över axlarna än min 2:a gör. Så fin är den! Jag vidhåller dock ff att grandmas sitter snyggare på lite fylligare kroppar än min, men nu blir det inte bättre än såhär på mig
Soo Juicy var tråååkigt att Livealoten var i dåligt skick! Skönt att säljaren svarade snabbt, hoppas ni kommer fram till en bra lösning.
*läser vidare*
Gokväll förresten Kul att Fall Collection verkar vara på intågande, spännande!
Tråkigt att läsa att ett par av er blivit lurade på T. Själv handlar jag ff en hel på T, men håller mig faktiskt till begagnade plagg, de känns säkrare. Kopiorna krängs nog i princip alltid med tags. Plaggen som har kopievarning undviker jag som pesten, oavsett hur fantastisk säljaren verkar. Vill jag ha dom är det bara nätbutiker/fysiska butiker som gäller.
Mitt senaste köp förresten var en Lovely Knit bomull i rosa - underbar! Rekommenderas varmt till er som inte redan har den!
Frusna flickan skrev 2009-08-13 09:50:21 följande:
Nu har Ajabaja släppt en del, men det var inte mycket!