• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Men, men.. jag lever nog i det blå och vill ha välsydda varor.

Ha en härlig Molly-helg tjejer! Jag sitter som bäst och funderar över dagens Molly. Uppdateringen kommer i bloggen om en timma.

*tjingeling*
    everydaymolly.blogspot.com/

• maruttan

Bina: Får vem som helst vara med på din molly-swap?

• nick name
    LR75 skrev 2009-07-24 22:20:02 följande:
    nick name skrev 2009-07-24 17:32:06 följande:
    så gör jag med och sen försökr jag med den gamla klassikern "den här gamla trasan - har jag haft hur länge som helst"tråkigt att han inte går på den längre...utan ser direkt om det är nytt. och känner igen om det är ett dyrt eller billigt plagg...vad göra år det? tips?? ska försöka smuggla hem en lovely knit men jag kommer att få höra det direkt...och eftersom han vet priset så kommer han att gå på om det också. kan ju inte gärna säga att jag hittade den på gatan...
    Säg att du köpt den billigt på Tradera! :tummeupp
  • Bambiblogg
    Innerjoin skrev 2009-07-24 23:25:37 följande:
    Åhh, trist. Berätta, jag har också beställt....
    Jag fick fel storlek på mina bloomers, hade beställt de i storlek 2 men fick storlek 1!! Hon påstår att jag har beställt storlek 1 och nu svarar hon inte längre på mail. Jag som gärna ville ha mina bloomers.
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-25 07:52:51 följande:
    Bina: Får vem som helst vara med på din molly-swap?
    "vem som helst" så till vida att jag känner mig bekväm med mailkonversationen är du sugen?
  • maruttan
    Bina skrev 2009-07-25 08:17:39 följande:
    "vem som helst" så till vida att jag känner mig bekväm med mailkonversationen är du sugen?
    Ha ha! Ok! Ja jag är lite sugen på en liten swap...min 4 continent x-stich mot en lovely knit.
  • Stargirl

Alltså detta är mina åsikter ang kopior....

- Ja det finns kopior. De kommer inte från fabriken och är gjorda någon annanstans.
    - Att ett OM plagg kostar lite att tillverka är ju en förutsättning att företaget ska överleva. Det är inte bara produktionskostnaden som kostar. Lägg på all logistik, personalen, PR, marknadsföring, design, service samt återförsäljarnas marginaler.
    Alla fattar väl att ett plagg inte kostar mer att tillverka än ett par € st. Annars skulle ju inte ett föregag kunna fortsätta att betala ut löner osv.
    - Att fabrikspersonalen får köpa varor till reducerat pris som sedan dyker upp på Tradera. Det låter ju helt otroligt. Att en kines som syr kläder i en fabrik i Kina ska ha den kunskapen få ut OM kläderna i säljkanaler i Sverige känns så långsökt. Jag tror om detta blev känt av OM så skulle de stoppa det på en gång. Oftast i fabriker i kina får personalen ingen tillgång till produkterna som tillverkas för att hindra att de säljs vidare (min egna erfaranhet av dem företag jag jobbat hos som haft fabriker i Kina)

• Bina
    maruttan skrev 2009-07-25 08:53:25 följande:
    Ha ha! Ok! Ja jag är lite sugen på en liten swap...min 4 continent x-stich mot en lovely knit.
    in your dreams honey...

Nej men helt seriöst - jag har sålt min 4 continent för att den satt så konstigt på mig. Så tyvärr
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna