• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • NewYorker
    elma skrev 2009-07-26 13:25:02 följande:
    NewYorker: japp, underklänningen ingår!
    Då är ett ett fynd!!!!

Vackrare klänning finns inte, jag ska ha min på ett sommarbröllop på stranden!
  • Mamma2001

Hallå allihopa!
    Idag har vi kommit hem från 3 underbara dagar ute i sommarstugan med grillning, bad i havet, håvat fiskar, 5 kamp och mycket annat. Vi har haft urmysigt... Så här har det varken blivit mycket bloggande eller Odd Molly outfits... Jo, jag hade faktiskt lovealot blusen en dag i stugan till en jeanskjol och leggings.

Nu sitter jag i min "secret button tunic" och nya jeansleggings jag införskaffade på HM för ett par dar sen....

• Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-26 17:41:30 följande:
    Hallå allihopa!Idag har vi kommit hem från 3 underbara dagar ute i sommarstugan med grillning, bad i havet, håvat fiskar, 5 kamp och mycket annat. Vi har haft urmysigt... Så här har det varken blivit mycket bloggande eller Odd Molly outfits... Jo, jag hade faktiskt lovealot blusen en dag i stugan till en jeanskjol och leggings.Nu sitter jag i min "secret button tunic" och nya jeansleggings jag införskaffade på HM för ett par dar sen....
    Skönt det låter.

Är du nu medlem i min och Duntofflas jeansleggings klubb. De ljusa med groteskt ful midja? Men som funkar till alla molly-tunikor.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-26 17:47:14 följande:
    Skönt det låter.Är du nu medlem i min och Duntofflas jeansleggings klubb. De ljusa med groteskt ful midja? Men som funkar till alla molly-tunikor.
    Hmmm...måste jag oxå införskaffa....var? HM, gina trikot?
  • Kajsan

Fick hem min efterlängtade Blues dress idag, jösses vad fin den är, frågan är bara om den är _för_ fin att ha på jobbet {#lang_emotions_undecided}
    Men verkligen supersnygg och jag kände mig ( nästan) smal i den 

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • NewYorker
    Puffig Pingla skrev 2009-07-26 15:22:23 följande:
    Ååååh, vaför bjuder ingen mig på sådana bröllop? *suktar*
    Ja, visst är det fantastiskt!!!

Jag gläder mig så, funderar bara på om jag ska svida om till min Bubbles Dress på kvällen?! Eller till min alldeles nyinköpta långklänning #619 i midnite blue från OM - beror väl på vädret!!!
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-26 20:12:36 följande:
    Hmmm jag blir ju lite tveksam när en säljare har samma plagg men i olika storlekar ute....vad tror ni? Äkta eller fejk? www.tradera.com/ODD-MOLLY-233-blue-100-37-bom...
    Jag vet att hon har butik... (hon vann en auktion av mig häromdagen och passade på att göra reklam i sitt mail)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna