• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mamma2001

Vad tyst det varit här i tråden idag!? Kanske alla är ute och njuter av sin semester eller är tillbaka på jobbet? Idag var första dagen för mig på jobbet efter en skön semester!

Jag satt och funderade på detta idag:
    När vart ni fast för märket Odd Molly?
    Från vilken kollektion började ni handla?

• Audrey Will
    Mamma2001 skrev 2009-07-27 18:39:33 följande:
    Vad tyst det varit här i tråden idag!? Kanske alla är ute och njuter av sin semester eller är tillbaka på jobbet? Idag var första dagen för mig på jobbet efter en skön semester! Jag satt och funderade på detta idag:När vart ni fast för märket Odd Molly?Från vilken kollektion började ni handla?
    Ja vilken stiltje det var här idag!

Jag började upptäckte OM och började shoppa så smått från Vive la Difference kollektionen, som jag fortfarande är väldigt svag för, när plagg dyker upp på T. Tycker även det är den finaste loggan de haft, med den söta älvan. Budade hem en t-shirt på T för ca 2 år sen med just den älvan i stort tryck på framsidan, och det är ff min absoluta favvis t-shirt, trots at den nu börjar bli urtvättad. Jag har aldrig sett den någon annanstans eller på någon annan - den känns väldigt vintage!
  • Innerjoin

Är det bara jag som stör mig på att det står varumärkesnamnet (dvs Odd Molly) med stooora bokstäver på ryggen på Grandmas och Tenfolden (bumullsvarianten)? Jag tvekar att köpa just därför....Känns lite "too much" att göra reklam så....eller att folk tror att jag tror att jag "är något" ...eller är jag megafånig?

• elma

Innerjoin: jag håller med, det är diskretare utan. Det är ju text bak på lovlier kniten med men den förvillas bort lite av allt det randiga!

• Audrey Will
    Innerjoin skrev 2009-07-27 19:29:55 följande:
    Är det bara jag som stör mig på att det står varumärkesnamnet (dvs Odd Molly) med stooora bokstäver på ryggen på Grandmas och Tenfolden (bumullsvarianten)? Jag tvekar att köpa just därför....Känns lite "too much" att göra reklam så....eller att folk tror att jag tror att jag "är något" ...eller är jag megafånig?
    Kan hålla med om det. Hade räckt med den lilla loggan i nederkant, helt klart.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-27 00:11:16 följande:
    Ah.....visst ja. Såg mer Tin man framför mig.....(oz).....Känns fint med ungdom . Vad är det man säger? -Jag, en tjej på 36 vårar......
    fjortis där/ 38-åringen
  • Kajsan

Spännande! Jag har ett paket från Odd Molly som väntar på posten, de ska ju skicka mig nån plåster på såret gåva för att jag råkat ut för Country Dreams .

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2009-07-27 19:29:55 följande:
    Ja, jag tvekade med Grandmas pga det. Min är rosa (pink) med grön text bakpå så texten syns inte tokmycket. Men på den svarta tex så blir det väldigt framträdande.

Och nej du är inte megafånig. Jag gillar inte heller att gå runt med en jättelogga på mig. Det är just sånt som gör att jag kan sluta köpa vissa märken.

Det är ju logga bakpå den Lovlier knit som jag har på mig idag oxå men på multin syns det knappast.
  • Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-27 19:53:38 följande:
    Spännande! Jag har ett paket från Odd Molly som väntar på posten, de ska ju skicka mig nån plåster på såret gåva för att jag råkat ut för Country Dreams .
    Gud vad spännande. Du får rapportera sen. Det verkar ju vara något större om den inte kommer hem i brevlådan .
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna