• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

Sara Mia - Det rosa linnet var verkligen urfint! Måste kika på Lindex här imorrn och kolla om det finns!

Imorgon hoppas jag min Grandma's Rose kommer! Åh vad jag längtar..

• Mabimao

Sara Mia skrev 2009-07-26 22:14:31 följande:

Hej!Nu har jag nyss lagt ut min nya Bubbles tunika på Tradera. SNYFT! Men jag kan inte ha den kvar då jag vet att den blir hängande i garderoben. Nej, det får bli något annat istället. Jag gjorde ett fynd på Lindex idag som passar perfekt till min brun/rosa lovely-knit (om jag får säga det själv). Det roliga var att jag köpte en lila top för 99:- (och Sloggi-hipsters om man ska vara detaljerad). När jag kom till kassan säger tjejen att: -Ska du inte ta ett till plagg. det är ju 2 för 1 så du får liksom ett till plagg på köpet. Jag virrade runt en sväng till och hittade ett rosa spets linne i bomull. Påminner lite om private embriodered fast på Lindex-vis. Och se det passade som hand i handsken när jag kom hem. Vilket lyckat impuls-köp! Jag fick inte in den på den allmänna OM-bildtråden här ovan för så jag "kastar in" ett par bilder i mitt eget bildgalleri om någon vill titta. Jag skulle gärna ha fler sådana toppar om de finns i annan färg nu när jag såg att det blev så rätt.Tyvärr har jag varit tvungen att lämna återbud till OM-träffen pga. inbjudan till 40-årskalas samma dag. Men jag litar på att ni andra rapporterar vad ni gjort sedan. Vem vet det kanske föds en ny tradition....
    Fin till koftan
    ....synd på tunikan....såg den på Tradera.
    Men, man skall vara nöjd, annars kommer man ju inte ha den.
  • Sara Mia

Ja, jag ska också bege mig in till stan (Gävle) och titta på det större Lindex där. Detta linne väckte mitt ha-begär. Jag vill ha fler färger om det finns. Det var ett kap! Jag har ju fler lovely knit att matcha med. Lycka till med sökandet!

• Sara Mia

Nej nu ska jag gå och knyta mig. Jag har lurat iväg maken på en liten endagstripp till Sigtuna imorgon. Jag har aldrig varit där. Tonåringarna vill stanna hemma och slappa. De är inte så sugna på kultur. Ja. maken gillar historia, men jag har även spanat in shopping-rubriken på turistbyråns hemsida, och ja, det finns en butik som säljer Odd Molly där (Cri cri) och sådan kultur intresserar mig verkligen. sedan kan vi äta och fika gott så det blir nog en bra dag. Ha det gott allihopa.

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-26 21:57:50 följande:
    Funderar just på att klicka hem en på Tradera....var den så fin på? Bild kanske? Var köpte du din? Pris? Färg? Herregud vad frågor.....
    Jag köpte min på idyllinteriör : www.idyllinterior.se/default.asp&img=26
    Ingen bild med mig ännu, men den var superfin!
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Mabimao
    isako skrev 2009-07-26 23:30:59 följande:
    Hej tjejerÄllskar denna (inte min) Men hur är den i strlk? Är mellan 3 & 4 o undrar om de är stora eller små, normala... I storlek? Är den tight över bysten? www.tradera.com/odd-molly-4-continent-x-stitc...
    Jag är en 3:a men kan inte ha denna i 3 för tuttarna får inte plats......Har sålt min 3:a (precis en sån som du visade i den färgen) och köpt en 4:a. Platsen för tuttarna bättre, men lite stor i midjan istället. Jag tycker den är lite svår.....inte gjord för tuttar.......
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna