• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • elma

MinSeth: Jag har stl 0 i mina crochet lovely knit. Skulle väl kanske ha 1 i dem men jag tycker de är stora. Den första jag köpte var en 2:a men den var ju hur stor som helts och sedan bytte jag med en tjej så jag fick en 0 och hon min 2:a. Tror generellt att crochet lovelykniten är stora i storleken.

• malinoski
    humma skrev 2009-07-28 14:23:12 följande:
    Har en liten fråga, såg att det varit lite strul med  www.country-dreams.se Är det någon som har någon uppdaterad info om det är OK att handla därifrån? Jag tror att jag vill ha en spring coat (tror den heter så?!!) och hittar den bara där. Är det någon av er som har några tips?
    Såg precis en Spring Coat på Tradera!
    Sök på senast upplagda så ser du den nog.
    (inte min annons)
  • Micjah

Vinterjackan som fanns förra året..den med lurv i luvan.
    Finns den att få tag i någonstans eller är det T som gäller?

• malinoski

Sitter och surfar runt på Tradera (för ovanlighetens skull.. :))

Tänkte försöka hitta ett pointelle linne - och det gjorde jag, i den här söta kombinationen:

www.tradera.com/ODD-MOLLY-Paket-klanning-pointelle-linne-och-kofta-stl-1-auktion_96178529

Känner dock inte igen klänningen i paketet. Någon som vet vilken den är?
    Såg verkligen fint ut ihop.

(självklart inte min annons - men kanske mina kläder snart.. :) )

• Morty

Jag köpte ju en Granmas coat i storlek 2 som var mega stor. Provade en röd i storlek 1 igår och den var som ett korvskinn på mig. Gick ju inte alls att få på sig. Skiljer det sig så eller har jag fått tag på en 'konstig' 2:a? Den röda var annar urläcker. Synd bara att det fanns en massa i storlek 0 och en 1:a som var förliten. Är nog inte meningen att jag ska ha någon Grandmas coat.... {#lang_emotions_cry}

Plutten & Pluttan
  • humma
    malinoski skrev 2009-07-28 15:08:27 följande:
    Såg precis en Spring Coat på Tradera!Sök på senast upplagda så ser du den nog.(inte min annons)
    Tack för tipset!
    Är den rosa? Eller ljus beige? Jag vet inte ens vilka färger den gjordes i så jag blir osäker...
    Hade nog velat ha en beige typ...
  • malinoski
    humma skrev 2009-07-28 15:24:16 följande:
    Tack för tipset! Är den rosa? Eller ljus beige? Jag vet inte ens vilka färger den gjordes i så jag blir osäker... Hade nog velat ha en beige typ...
    Den på Tradera är beige (de är ganska ljusa).
    Men den görs även i grått, rosa och lila tror jag.
    Är dock osäker på om de är så lätta att få tag på numera, de är nog slut på de flesta ställena.

Lycka till!
    Du får berätta hur det går!
  • Sara Mia
    humma skrev 2009-07-28 14:23:12 följande:
    Har en liten fråga, såg att det varit lite strul med  www.country-dreams.se Är det någon som har någon uppdaterad info om det är OK att handla därifrån?Jag tror att jag vill ha en spring coat (tror den heter så?!!) och hittar den bara där.Är det någon av er som har några tips?
    Jag köpte en grön lovely knit därifrån förut och det funkade bra för mig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna