• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski
    humma skrev 2009-07-28 15:24:16 följande:
    Tack för tipset! Är den rosa? Eller ljus beige? Jag vet inte ens vilka färger den gjordes i så jag blir osäker... Hade nog velat ha en beige typ...
    Men oj så billig den var, såg inte det förrän nu!
    Nästan så att man själv blir sugen.. (igen.. hade precis släppt den där mentalt..) :)
  • Peak
    Morty skrev 2009-07-28 15:22:30 följande:
    Jag köpte ju en Granmas coat i storlek 2 som var mega stor. Provade en röd i storlek 1 igår och den var som ett korvskinn på mig. Gick ju inte alls att få på sig. Skiljer det sig så eller har jag fått tag på en 'konstig' 2:a? Den röda var annar urläcker. Synd bara att det fanns en massa i storlek 0 och en 1:a som var förliten. Är nog inte meningen att jag ska ha någon Grandmas coat....
    åh vart finns de i strl 1? Färg?

Fick hem min lovlier knit som Mathilde skickade till mig Love it!
    Bubbles-tunikan tycker jag känns stor! Tog ju strl 1 på den....

Ingen som vet vilka OM-plagg som säljs i Kosta?
  • Ugglan71

Gud vad jag skulle vilja ha Fields of lace dress i powder. I storlek 0 eller 1. Har i chalk och pink men vill även ha den i powder. Några tips? Hur man kan gå till väga?
    Längtar.....

• Ugglan71
    MinSeth skrev 2009-07-28 13:45:27 följande:
    Hur är crochet lovely knits i storleken? Jag är på jakt efter en men vet inte om en 0 eller 1a blir bäst...
    Jag har en 0. Jag tycker de är stora i storlekar. Rekoemnderar en 0 om du pendlar mellan stolekarna
  • Ugglan71
    malinoski skrev 2009-07-28 17:16:01 följande:
    Fortsätter med lite Tradera snack..Någon som har sett den här tidigare:www.tradera.com/Ovanlig-Odd-Molly-kofta-cardi...Aldrig sett förut.. måste vara en riktigt gammal kollektion?Föregångare till Grandmas kanske?Ingen som har provat klänningen från OM-paketet med pointelle linnet jag frågade om tidigare i em?
    Jag har haft kappan.. jättefin.
  • malinoski

Är fortfarande kvar på Tradera.

Funderar på att klicka hem en lila Tenfold knit från en webbshop i USA, har inte sett den häromkring innan.

Men har nu hittat den på Tradera från en säljare som har exakt samma bilder som från webshopen i USA (säljaren i US berättade att hon fotade i sin butik igår).

Samtidigt har säljaren på Tradera alltid 10 dagars leveranstid.
    Tycker ofta att jag känner igen hennes objekt från ebay.
    Har då trott att hon säljer på båda ställena, men börjar nu tro att hon faktiskt inte har några produkter utan köper hem dem när hon har fått tillräckligt högt bud på Tradera.

Känns skumt, fast egentligen är det kanske inte fel utan kreativt?
    Vad säger ni?

• Skrutteruttan
    Hej på er {#lang_emotions_flower}

Idag har jag varit på Smultrongården på förhandsrea...fick 30 % rabatt på allt utom nyheterna förstås...Inköpen finns i bildtråden *nöjd*.

Väntar på min leverans från Tyskland *spännande*.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    elma skrev 2009-07-28 19:09:41 följande:
    skrutteruttan: vilka fina fynd!
    Tack...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna