• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-28 08:12:21 följande:
    Avlägger rapport: Det var den fina tvålen smo luktar mums i sin fina ask Nä, jag kommer inte tvätta mig med den, ännu, den ska tittas och luktas på bara .
    Min ligger i byrålådan o luktar av sig!

• pepparkakan

Måste ha en Biarritz i powder strl 2 . Nån som vet var de finns om de finns på rea?

• elma

hej alla,
    min full emb lace dress i färgen chalk kom idag och den är ju alldeles ljuvlig. Passade perfekt, så då misstänker jag att min gröna jag beställt från Idyll kommer att vara för stor eftersom det är en 2:a, men tur att T finns.

Ser för övrig fram emot mitt paket från Idyll, beställde ju en crochet lovely knit i rose. Har en i chalk men jag använder den så mycket att jag tyckte jag förtjänade en till i en annan färg!

Är lite sugen på en makeout dress i blått eller rosa. Hur är de i storlekarna? Är de "normala", dvs om jag vanligen har en 1:a skall jag ha en 1:a eller är de så pass luftiga att man kan gå ner i storleken?

Nu ska jag leka askungen i min nya klänning!

• elma

pepparkakan: Idyll Interiör har en stl 2 kvar! Skynda fynda! Det har halva priset!

• oOrosamarängerOo

Har precis klickat hem en livealot i puder. En som jag funderat och tvekat att köpa i typ ½år nu och varit väldigt osäker på. Ena stunden tycker jag liveolot är hur fina som helst o nästa lite "clowniga".,  men de verkar ju va omtyckta så nu slog jag till

• MinSeth
    elma skrev 2009-07-28 13:32:03 följande:
    hej alla, min full emb lace dress i färgen chalk kom idag och den är ju alldeles ljuvlig. Passade perfekt, så då misstänker jag att min gröna jag beställt från Idyll kommer att vara för stor eftersom det är en 2:a, men tur att T finns. Ser för övrig fram emot mitt paket från Idyll, beställde ju en crochet lovely knit i rose. Har en i chalk men jag använder den så mycket att jag tyckte jag förtjänade en till i en annan färg! Är lite sugen på en makeout dress i blått eller rosa. Hur är de i storlekarna? Är de "normala", dvs om jag vanligen har en 1:a skall jag ha en 1:a eller är de så pass luftiga att man kan gå ner i storleken? Nu ska jag leka askungen i min nya klänning!
    Hur är crochet lovely knits i storleken? Jag är på jakt efter en men vet inte om en 0 eller 1a blir bäst...
  • Sara Mia
    malinoski skrev 2009-07-28 08:44:22 följande:
    Sara Mia skrev 2009-07-27 23:36:22 följande:
    ÅÅååå sådana skulle jag vilja ha!Bor dock inte nära någon Lindex för tillfället.Skulle du kunna shoppa med en uppsättning till mig också om du ska dit?Skulle vara så snällt!
    Malinoski!
    Nu har jag ett par strumpor till dig. Jag hittade endast den vita modellen och det fanns två par kvar. Du får gärna ta det ena paret. Inboxa mig din adress så skickar jag dem. Det var ½ REA-priset så 25 bagis blev det.
  • Sara Mia

Har varit i min lokala OM-shop idag. Nu är det även ½ priset på allt från sommaren och ev. tidigare. De hade hit & run rosa och blå, en liknanade tunika som är benvit med spets upptill och har röda broderier nertill samt avslutas med en vinröd spteskant. Lite lik hit & run faktiskt (lägger en bild i mitt album). Det fanns också rosa velour-tunikor med vita fjärilen. De skickar om det är någon som är intresserad. Jag frågade. Sedan finns det en fin top från tidigare kollektion, flow feathers. Den är i rutig flanell med bred elastisk spets i mörklila upptill och på ärmarna. Det finns EN strl 3 på 70% rabatt. Ord. pris 1199:-. Jag försöker lägga upp en bild från min mobil i mitt album sedan. Butiken heter Sivi shop (Gävle).

Jag slog till på en vit/blå hit & run dress. jag hade OM jeanskjolen på mig och det blev riktigt snyggt att ha den under så den understa volangen sticker fram. Kan lägga en bild på det också senare. Så nu har jag en till kombo inför Ålands-resan. Just ja, ett vitt pointelle-linne slnak med också. jag har endast ett från den äldre kollektionen och det är liksom randat och har blivit stort så detta blir perfekt. Från och med nu ska jag ge mig själv shopping-förbud på OM ett tag. Undrar om det funkar? Jag tummade med maken, men han tyckte mina fynd var helt OK. Han verkar förstå sin fru som tur är.

• humma

Har en liten fråga, såg att det varit lite strul med  www.country-dreams.se
    Är det någon som har någon uppdaterad info om det är OK att handla därifrån?
    Jag tror att jag vill ha en spring coat (tror den heter så?!!) och hittar den bara där.
    Är det någon av er som har några tips?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna