• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Frusna flickan
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-08 22:35:15 följande:
    Har läst ikapp lite. Snabb fråga - hur visste vi att den som sålde Berry dressen för 1200 var oseriös? Jag förstår inte helt, så det är bara därför som jag frågar, eftersom jag blir så rädd för att köpa på T eller Blocket nu när allting verkar vara kopior... Inget illa ment eller så - undrar bara!Tur att det finns lite insatta personer här som kan mer än vad jag själv kan i alla fall!
    Kolla omdömet på den säljaren

Var inte rädd för att köpa beg av seriösa säljare med goda omdömen på tradera. Blocket köper jag bara på om jag kan åka och hämta själv. Tradera har jag bara blivt blåst på en gång och jag har gjort hundratals affärer. Reka alltid dyrare varor så kan inte säljaren säga att det beror på postens slarv om inga varor kommer.
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:49:56 följande:
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
    Men du, de skickar. Iaf både OM och Mathilde. Ring och kolla.
    Tror nog att ev Wink skulle kunna göra det också.
  • Frusna flickan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 22:54:45 följande:
    Men du, de skickar. Iaf både OM och Mathilde. Ring och kolla.Tror nog att ev Wink skulle kunna göra det också.
    Oki, kanske ska ringa.. Vlket pris är det nu? tack för hojterbjudandet
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:57:18 följande:
    Oki, kanske ska ringa.. Vlket pris är det nu? tack för hojterbjudandet
    OM och Mathilde har 50%. Wink 60% men där tror jag det kan vara slut. Störst chans är nog på OM.
  • Puffig Pingla

Hilfe!
    Jag lägger ju upp mina mollysar på bloggen men nu har jag viggat upp en topp jag inte har bild på och OM har ju dolt vår/sommar-kollektionen nu.
    Har någon en bild på #858 Full emb tank i färgen Pearl?

Den är såååå vacker och jag är ju toppnöjd med min full emb tank, blue.

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-08 22:49:56 följande:
    Till vilket pris?? Åh varför bor jag inte  Sthlm *suckar Jag kan säkert ha både 2 el 3.................................... F-N
     I Om-butiken kostar den 850 kr.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 23:03:03 följande:
    Hilfe!Jag lägger ju upp mina mollysar på bloggen men nu har jag viggat upp en topp jag inte har bild på och OM har ju dolt vår/sommar-kollektionen nu.Har någon en bild på #858 Full emb tank i färgen Pearl?Den är såååå vacker och jag är ju toppnöjd med min full emb tank, blue.
    här Pinglan

www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p1539_Odd-Molly-Tank-pearl-858-R.html
  • Tabby

Ni som köpt Atlas halsterneck har ni varit nöjda?

Har ni använt den till vardags oxå eller bara som fint? Vilka kombinationer har ni om ni kör den till vardags?

Har precis lagt en beställning på den. Tycker den är så fiiiin. Har tvekat då jag vill kunna anväda den tillvardags oxå och då känns någon tunika mer användbar med tanke på att sommaren snart är slut.

Detta blir mitt första OM plagg jag kan ha då . Har en lång OM klänning i silke som jag fyndade men som är för liten och fått lägga ut den på T. Hoppas på att kunna finansiera Atlas klänningen om jag får min andra klänning såld på T.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna