• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    Bina- såg att du shoppade den tunika/klänning jag hade span på . Grattis till ett bra köp! Var själv väldigt osäker på vilken storlek jag borde ta. Har du en sån sen tidigare och vet hur de är? Jag verkar ju ha 2 i det mesta men som sagt strl 3 i ex poplin frilled och smock blouse
    jompa skrev 2009-08-08 08:37:01 följande:
    Någon som vet hur dessa är i stl. www.tradera.com/ODD-MOLLY-11A-VELVET-HOOD-Stl... Är de små så man kan gå upp en stl mot den man brukar ha?
    Vilken fin! Kan tyvärr inte hjälpa dig med storleken dock. Såg de gula i Halmstad men kollade inte närmre på dem.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-08-08 08:41:39 följande:
    Bina- såg att du shoppade den tunika/klänning jag hade span på . Grattis till ett bra köp! Var själv väldigt osäker på vilken storlek jag borde ta. Har du en sån sen tidigare och vet hur de är? Jag verkar ju ha 2 i det mesta men som sagt strl 3 i ex poplin frilled och smock blouse Vilken fin! Kan tyvärr inte hjälpa dig med storleken dock. Såg de gula i Halmstad men kollade inte närmre på dem.
    Åhhhh en gul hade varit fint, eller den turkosa, eller kanske den rosa. Hmmmm svåra val.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-08-08 08:42:59 följande:
    Åhhhh en gul hade varit fint, eller den turkosa, eller kanske den rosa. Hmmmm svåra val.
    Ja, den gula var superfin. Men även turkos och rosa

Jag har en rosa velourdress hemma (inte OM) och älskar den!
  • Sylt
    Någon som vet hur dessa är i stl.www.tradera.com/ODD-MOLLY-11A-VELVET-HOOD-Stl...Är de små så man kan gå upp en stl mot den man brukar ha?
    Godmorgon!

Jag har ca str 38 (1-2 i OM) och provade en strl 2. Tyckte att den var ganska stor till mig, mer som "träningsjacka" än "fin liten jacka"
  • jompa
    Sylt skrev 2009-08-08 08:45:13 följande:
    Godmorgon!Jag har ca str 38 (1-2 i OM) och provade en strl 2. Tyckte att den var ganska stor till mig, mer som "träningsjacka" än "fin liten jacka"
    Ok då ska jag nog satsa på en 2:a, vill nog ha den lite som mysplagg här hemma.
  • Stargirl
    Någon som vet hur dessa är i stl.www.tradera.com/ODD-MOLLY-11A-VELVET-HOOD-Stl...Är de små så man kan gå upp en stl mot den man brukar ha?
    Ja det tycker jag. Jag är en 0:a normalt men tycker att just stl 0 som jag har på en velourjacka är lite tight. Det jag har i stl 1 är bra i stl.
    Särskilt när den är nytvättad. Så jag kommer i framtiden att köpa stl 1 på alla vaelourplaggen.
  • Sara Mia

Bina: Vilken bra idé att man kan lägga upp sina önskemål om swap m.m. på din blogg. Jag kommer att lägga upp ett par plagg där senare idag, som jag kan tänka mig att byta.

• Frusna flickan

Härligt initiativtiv Bina! Någon  sökte en missng dress  rött stl 3. Den fanns med bra rabatt hos Nina B. Kan ju klämmas ner i någons paket för frakfördelar kanske? (Mitt tex som skickas nästa vecka.)

• Frusna flickan

Ja denna säljaren ha ringet att sälja. Någon använder någon annans personuppgifter - det är en lurendrejare som är anmäld.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna