• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Ugglan71
    Pokergirl skrev 2009-08-08 20:44:17 följande:
    Ugglan71: Bra är även att slänga in kläderna i frysen, så dör ev ägg och djur som finns i fibrerna i kläderna. Dom bör dock ligga där i två veckor så det krävs lite utrymme. Visst har ni kontaktat typ anticimex så dom kommer och sanerar?!
    3-5 dagar bör kläderna ligga i frysen(googlade). Där ligger alla yllekläder Tror inte att det är så allavrligt att Anticimex bör komma. Har skurat ur satt rödcederolja sam lavendel, de lär inte komma tillbaka. Tur som attan att jag upptäckte detta i tid
  • jompa
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 20:46:20 följande:
    Jag tycker de är normala i storleken. Men den blir ju inte enorm om du går upp en storlek.Däremot hade jag kanske tagit mig en fundering till på att handla på den auktionen. Alla plagg som är upplagda av den säljaren är de som är kända för att kopieras. Därmed inte sagt att det ÄR kopior men jag ser lite varningsflagg.
    Ohh tack för varningen, då ska jag inte köpa av den säljaren.

Nån som vet om det finns några såna här på rea någonstans? Gärna denna turkosa, eller gul funkar bra det med. Stl 2 eller 3.
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-08-08 20:48:31 följande:
    Ohh tack för varningen, då ska jag inte köpa av den säljaren. Nån som vet om det finns några såna här på rea någonstans? Gärna denna turkosa, eller gul funkar bra det med. Stl 2 eller 3.
    OM-butiken hade lite kvar när jag var där idag. Köpte velvet pantsen i gult. Men jag var ute efter en kofta så jag spanade inte efter jackorna.

Bild på koftan (som jag hittade finns i bloggen). Är så glad
    http://parlorforpinglor.blogspot.com/
  • jompa
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 20:50:59 följande:
    OM-butiken hade lite kvar när jag var där idag. Köpte velvet pantsen i gult. Men jag var ute efter en kofta så jag spanade inte efter jackorna.Bild på koftan (som jag hittade finns i bloggen). Är så glad parlorforpinglor.blogspot.com/
    Ahh ok, har de möjligen öppet i morgon söndag?
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-08-08 20:55:11 följande:
    Ahh ok, har de möjligen öppet i morgon söndag?
    Tror inte det. Men ring och kolla. De hade faktiskt ganska mycket kvar (lite för mycket för min plånbok) iom att de startade sin rea så sent.
  • MinSeth

Hej Mollysar, jag skulle behöva lite hjälp med att artbestämma en av mina koftor. Jag har två bilder på den i mitt galleri. Vad heter denna Molly?

• Puffig Pingla
    MinSeth skrev 2009-08-08 21:04:14 följande:
    Hej Mollysar, jag skulle behöva lite hjälp med att artbestämma en av mina koftor. Jag har två bilder på den i mitt galleri. Vad heter denna Molly?
    Oh, den där är väl riktigt gammal. Grymt snygg. Har inget namn på den utan tror du ska vända dig till OM-kontoret om du vill ha namnet. Alternativt kan du googla på "odd molly xxx" xxx=numret på plagget. Det funkar ganska ofta.
  • MinSeth
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 21:21:00 följande:
    Oh, den där är väl riktigt gammal. Grymt snygg. Har inget namn på den utan tror du ska vända dig till OM-kontoret om du vill ha namnet. Alternativt kan du googla på "odd molly xxx" xxx=numret på plagget. Det funkar ganska ofta.
    Den är från "The art of nonsense". Då ska jag ta en kik på numret och Googla!
  • pumbalumba
    MinSeth skrev 2009-08-08 21:04:14 följande:
    Så snygg den var koftan, gillade skarpt kragen på den.
  • pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-08-08 20:35:14 följande:
    Inte vad jag har hört hittills. Tror den kostar mer än vad de tjänar in på att göra kopia på den.
    Okej.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna