• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • jojoa75

Har förälskat mig i en ny klänning, nr 69 på oddmollys sida, cool wool dress tror jag den hette.
    men shiiiiiiit va dyr den var!!!!!!!!!!!!! 3799.........{#lang_emotions_ghost}

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-14 09:55:26 följande:
    Jag har de flesta....vissa tidiga saknas dock.
    Jo. sett det men va nån annans blogg jag va o snurrade i som hade skrivit lite om de olika kollektionerna  och tankar kring dem, ingen koll på vems blogg det va.
  • oOrosamarängerOo
    jojoa75 skrev 2009-08-14 09:59:37 följande:
    Har förälskat mig i en ny klänning, nr 69 på oddmollys sida, cool wool dress tror jag den hette. men shiiiiiiit va dyr den var!!!!!!!!!!!!! 3799.........
    Kan man se priser på deras sida?
  • Sara Mia
    SooJuicy skrev 2009-08-14 09:59:58 följande:
    Jo. sett det men va nån annans blogg jag va o snurrade i som hade skrivit lite om de olika kollektionerna  och tankar kring dem, ingen koll på vems blogg det va.
    Jag tror det var hos bambi. Kolla runt lite där.
  • oOrosamarängerOo
    Sara Mia skrev 2009-08-14 10:02:11 följande:
    Jag tror det var hos bambi. Kolla runt lite där.
    Nä. det va inte bambi. Det länkades här för ett par dar sen till bloggen men nu hittar jag inte den
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-08-14 09:18:13 följande:
    Antar att du menar #100, Oddy Molly loves me?Den är ganska normal i storlek, når straxt nedanför midjan och eftersom du knyter med ett band i ryggen är det ingen gravidvarning, tycker jag.Det är en av mina mest älskade mollysar, så snygg till allt.
    Jaj aghåller med, Dne är super. Dock vill jag tillägga ang storlek att på denna har jag som har 2-3 måste ha stl 3 pga att texten hamnar på brösten annars så om man har stor byst ska man inte ha den mindre storleken.  Övrigt räcker 2:an tll gott och väl men 3:an ser bättre ut då den lksom blir lite längre.

Jag har en fråga angående den nya smockskjortan. Du köpte väl den? Det är ju så mycket smock på den- ända ut till armhålan va? Fiinns det risk att knapparna glipar isär då tror du?

Jag älskar smockskjortan men när jag  vintras beställde en rutig flanellskjorta med smock framtill (3/4-ärm också - hoppas du förstår vlken jag minns ej nr) då ville lksom knapparna glipa lite trots att skjortan var stor, den satt liksom inte tajt.. Jag fick skicka tillbaka..

Det är inte kul att ha stor byst Vissa modeller måste jag avstå ifrån pga det och jag hoppas verkligen att så inte blir fallet med den nya smockskjortan. Hör ni, vlken av färgerna tycker ni är snyggast?
  • Frusna flickan

OT jag ber om ursäkt för att min text är så slarvig jämt. Jag har en lånedator just nu och mitt gamla tangentbord har lillen haft sönder så det är rätt svårt att skriva då det saknas massa tangenter och två har bytt plats

• jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-08-14 10:00:55 följande:
    Kan man se priser på deras sida?
    nej jag frågade en butik.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna