• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Toddes fru

Nu har det handlats:) Det blev frill top i vit, velour frill pant chocolate, velour hooded tunic chocolate. Har hooden i velour från förra vintern och också en frotté från våren...och älskar dom.
    Sitter och funderar på en frill top i svart och en light cotton embroided dark blue också hmmm
    eller ska man ha en check me tunic i chalk???
    svårt val...

• Duntoffla

Hej tjejer!

Smet in i OM-butiken på väg hem från jobbet. Kom ut med en Check me tunic i blå/vitt. Så skön!

Dessutom hade min Lovefirst tunic i chalk som jag fyndade på Trendsales kommit på posten så nu får den rosa andra vandra vidare. Har ett paket på Posten som jag hoppas att sambon ska hämta ikväll. Tror det kan vara min blus från T.

Härligt när garderoben börjar få lite nya kläder

Jag hittade även en brun kjol på OM som jag nog ska köpa framöver. Blir nog bra i höst till bruna stövlar (måste bara hitta nya såna också )

Det fanns några fler saker jag blev lite sugen på men jag får nog vänta till lönen {#lang_emotions_money_mouth}

Skrutterutta
    n- Supersnygg du är i BT!

• gambia90

Sandra G skrev 2009-08-14 20:03:10 följande:

Någon som vet nån webshop där denna finns? 329 - Light Cotton Embroided l/s - Dark Blue Gärna där man kan dela upp betalningen
    ahhh glömde. man kan inte dela upp tror jag men det har postförskott så du kan ju välja att hämta ut plagget efter löning
  • Duntoffla
    Toddes fru skrev 2009-08-14 20:19:55 följande:
    Nu har det handlats:) Det blev frill top i vit, velour frill pant chocolate, velour hooded tunic chocolate. Har hooden i velour från förra vintern och också en frotté från våren...och älskar dom. Sitter och funderar på en frill top i svart och en light cotton embroided dark blue också hmmm eller ska man ha en check me tunic i chalk??? svårt val...
    Ja på den sista
  • Milliemolly
    Duntoffla skrev 2009-08-14 20:20:35 följande:
    Hej tjejer!Smet in i OM-butiken på väg hem från jobbet. Kom ut med en Check me tunic i blå/vitt. Så skön!Dessutom hade min Lovefirst tunic i chalk som jag fyndade på Trendsales kommit på posten så nu får den rosa andra vandra vidare. Har ett paket på Posten som jag hoppas att sambon ska hämta ikväll. Tror det kan vara min blus från T. Härligt när garderoben börjar få lite nya kläder Jag hittade även en brun kjol på OM som jag nog ska köpa framöver. Blir nog bra i höst till bruna stövlar (måste bara hitta nya såna också )Det fanns några fler saker jag blev lite sugen på men jag får nog vänta till lönen Skrutteruttan- Supersnygg du är i BT!
    hur ser denut i blå/vitt?

är det den som bambi provade................

jag trodde isåfall att denhette chalk????
  • gambia90

Förresten... jag tycker att butikerna bör ge oss en grupprabatt den 26sep.
    Shit vad vi kommer handla

• Skrutteruttan
    Hej tjejer!Smet in i OM-butiken på väg hem från jobbet. Kom ut med en Check me tunic i blå/vitt. Så skön!Dessutom hade min Lovefirst tunic i chalk som jag fyndade på Trendsales kommit på posten så nu får den rosa andra vandra vidare. Har ett paket på Posten som jag hoppas att sambon ska hämta ikväll. Tror det kan vara min blus från T. Härligt när garderoben börjar få lite nya kläder Jag hittade även en brun kjol på OM som jag nog ska köpa framöver. Blir nog bra i höst till bruna stövlar (måste bara hitta nya såna också )Det fanns några fler saker jag blev lite sugen på men jag får nog vänta till lönen Skrutteruttan- Supersnygg du är i BT!
    Tack rara du {#lang_emotions_smile}...Jag har dragit mig lite för att använda den, men idag kändes den helrätt och jag fick komplimanger *glad*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • jompa
    Dunnis, vi måste gå dit nån gång och prova prova prova, så man vet vad man passar i, vill ju inte köpa fel med så pass dyra plagg
  • gambia90

Ska man gå ned en storlek på alpaca mix long cardigan? Skall den inte sita stort och pösigt. Har så svårt att bestämma vilken storlek??? Är en 4:a i det mesta utom cupcake där jag är en 3:a

• Lillla My
    malinoski skrev 2009-08-13 18:57:23 följande:
    Hur har det gått för er andra som skulle ringa OM butiken om godingar idag? Hit and Run och Berry Dress?
    Tackar som frågar och tack för tipset! Jag var där idag och köpte en Hit and Run, blev en blå istället för rosa (den rosa fanns bara i 3 och den blå i 2 och satt bättre) Sen blev det en grön Helena loves Terry.
    När jag kom hem väntade ett paket från CD med Commatop i chalk och pink.
    Fick en hel del ha-begär när jag gick runt!
    Jag är helt nyfrälst så det lär nog bli fler så fort plånboken tillåter!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna