• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • HardcoreHunny
    Frusna flickan skrev 2009-08-14 16:35:52 följande:
    Det funkade bra för mig förra året. Det tog några dagar (kanske 8) och sedan kom paketet med UPS.
    Hade du ngt lovely knit i bomull?! Verkade ju som vi hade typ samma mått...så vilken strl har du isf?!
  • oOrosamarängerOo

Hade inte tänkt köpa nåt i i det här släppet, men klickade hem Angora Mix longcardigan

i grått från folkart, tror den blir mycket andvändbar
  • Skrutteruttan

Behöver lite hjälp...

Den här blusen är ju helt underbar, är det någon som provat den och kan säga hur den är i storleken? Det som är under, är det linnet eller underklänningen? Svårt att lista ut tycker jag..Är det smart att satsa på linnen eller underklänningar? Vad har ni under blusar (de är ofta rätt korta har jag upptäckt, blusar/tunikor/skjortor)?

http://folkart.se/produkt.php?pid=1535

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mabimao
    Mamma2001 skrev 2009-08-13 21:01:00 följande:
    Väldigt OT jag vet, men visst var det några/någon av er som hade husvagn? Har för mig jag var in på någons blogg här som hade en GIGANTISK husvagn!?
    Vi med......ingen stor dock. Sitter faktiskt på camping nu och skriver detta.
    Har varit i Lidköping och provat nyheter. En del av det jag ville ha var inte alls så som jag trott och det blev en jag inte tänkt innan.
    En light cotton embr.....kortärm dark blue. Hade tänkt powder innan men tror jag kommer använda denna mer i höst och vinter. Sedan blev det en brun makeout blouse. Sååååååååå fin. Jätte trevlig affär med urgullig personal. Had velat prova en plyschklänning med men den hade de ej.
  • Audrey Will

Nu har Ajabaja släppt en del, men det var inte mycket!

• oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-08-14 18:47:52 följande:
    Nu har Ajabaja släppt en del, men det var inte mycket!
    DE va inte mycket de hade fått in, trodde de skulle ha störst utbud{#lang_emotions_undecided}
  • jompa
    SooJuicy skrev 2009-08-14 18:54:15 följande:
    DE va inte mycket de hade fått in, trodde de skulle ha störst utbud
    De håller på just nu för det kommer nytt hela tiden
    Varje gång jag ska byta sida så är det fler plagg.
  • oOrosamarängerOo
    Skrutteruttan skrev 2009-08-14 18:12:00 följande:
    Behöver lite hjälp... Den här blusen är ju helt underbar, är det någon som provat den och kan säga hur den är i storleken? Det som är under, är det linnet eller underklänningen? Svårt att lista ut tycker jag..Är det smart att satsa på linnen eller underklänningar? Vad har ni under blusar (de är ofta rätt korta har jag upptäckt, blusar/tunikor/skjortor)? folkart.se/produkt.php?pid=1535
    Det är spoiler underdress som är under.
  • oOrosamarängerOo
    jompa skrev 2009-08-14 18:55:31 följande:
    De håller på just nu för det kommer nytt hela tiden Varje gång jag ska byta sida så är det fler plagg.
    Aha!
  • jompa
    SooJuicy skrev 2009-08-14 18:56:45 följande:
    Det är spoiler underdress som är under.
    Men är det inte nån kant med annan färg på den i lite volang? och sen är det den ljusa glansiga som är spoilern?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna