Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina: rapport om förpackning kommer!

ang rabatter så har mama o tintin nån grej ihop. 15% om man är helårsprenumerant. tror koden är mama men är inte säker. vet inte heller om man behöver skriva nåt pren.nr när manväl beställer då jag inte gjort nån med rabatten. men man går iaf in på sin anv o fyller i ev kod. sen ligger den där tills den går ut eller en best görs.
    om inte koden funkar så säg till ska jag rota fram tidningen o kolla igen.

• Siabellon

jag fick fan inget paket................

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-08 22:07:29 följande:
    Åh, jag såg overallen någonstans på webben idag. Den var på rea oxå Vilken strl är du ute efter om jag skulle snubbla på den igen? Har minne som en guppi så jag kan inte komma på var jag såg den men det kommer nog tillbaka. Garvade iaf åt tanken på mig själv i en sådan; mer Inga Gill än Agnetha
    Agnetha på rea???var??? det är min lilla hemliga dröm att köpa den! helst i rosa men svart skulle funka
  • Siabellon

Fick tillbaka tröjan fr OddMollys kontor i dag och den är äkta! SKönt! Fast den luktar inte som de andra plaggen men det är väl som säljaren sa att den tagit doft av nåt annat plagg i butiken.

Kontaktpersonen på OM sa dock att det är helt emot deras General Terms & Condtions att butiker lägger ut plagg på auktionssiter men är nog himla svårt för dem att komma åt sånt.

ja ja, nu till det näst bästa: jag fick lite presenter som tack för att jag bryr mig! En tvål och en dvd (vet itne vad det är men det ser ut att vara fr när 2009 kollektionen hade premiär)

KUL!!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-09 16:54:06 följande:
    Jaha - här babblar jag ensam förstår jag
    Vi andra är ute i solen och njuter!

Fick min frottéhood idag. Fick hämta den på Posten med rek. Trodde jag inte faktiskt. inslagningen var väl inte den bästa. ytterst ett lite "fetare" presentpapper o så silkespapper inne. inte mycket att hurra för men det var helt o fint iaf.

måste nog beställa en i velour också, eller en frotté i gränt eller turkos. Precis min smak på plagg! Love it!

såg ni Bambis köp - o sälj föresten? kanske jag ska sälja min cupcake chalk i 3 trots att det bär mig emot(den är så stooor)o försöka byta min Secret button dress till vit eller blå. har ni funderat på köp o sälj där?
    tror det kan bli bra!
  • Siabellon

Höpp höpp höpp!

Måste lägga mig i er shopaholics lite ang Tenfold vs lovley knit. Jag tycker precis tvärtom: har tenfold i ull och den är perfa medans lovely i bomull är t r å n g.
    Vad kan det här bero på nu då? Är det olika stickhårdhet eller vad? Jag är sugen på att sälja min blåa lovely o köpa en 4a men jag har ju så svårt att göra mig av med OMplagg.....

Kunde inte motstå shopping jag heller: har fått tag på en långärmad cupcake blå i strl 2 (får väl banta armarna för när jag provade en förut kändes de lite väl fläskiga för en 2 men vad gör man inte om man vill ha nåt - tänk bara på styvsyrrorna i Askungen!) Den fyndade jag på Blocket men sen råkade det ramla ner i velourhood i varukorgen när jag kollade Ajabaja......heltplötsligt satt jag där med kontokortet i handen o knappade in kortnr. Hur går det till?

Så nu har jag två paket att vänta på!!

*jublar*

Bina: den där secret button jag pratade om är en 3a i färgen mid blue men jag skulle vilja ha en 3a eller 2a i blått eller vitt.
    (ska fixa kort på den kortärmade cupcaken snart! måste hämta mig fr min lilla incident först=shopping fr ajabaja)

• Siabellon

Här är jag som haft ett misstänkt piratkopierat plagg för syning hos Odd Molly! *vinkar*
    ska jag vara helt ärlig så tror jag liiiiite ff att det är en kopia för doften är skum! Sen var boken en sån med två tomma sidor, eller mer som att de lagt till två sidor som typ försättsblad. Även själva tagen skilde sig från mina andra(som jag av nån outgrundlig anledning sparar....)färgmässigt. Hårfint men ändock.
    Men summa summarum så får jag väl hoppas att personalen på huvudkontoret har öga för sånt där. Tröjan är verkligen fin(än så länge,har inte tvättat den t e x )

• Siabellon

Jag som skulle sova!!

Men hörni! HÖRNI: man kan preordra höstkollektionen på butikcha!

*springer igen*

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 22:51:34 följande:
    Ja tjena vad jag kom härifrån. Hittade ju en röd Livealot på Butikcha!!!! Vill ha
    MEn visst var den TOKsnygg!

Har ni förbokat därnån gång.(börjar bli trött, hittar inte mellanslagstangetneten såjagtrordetärdagsattsovanu)
  • Siabellon

Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget.

Hjälp!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna