• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

God morgon alla!

Grattis Ias! låter som ett underbart kap!

PPP - jag önskar jag kunde gått med dig - jag tror vi hade haft grymt skoj, njut av livet!

Jag fick en kund på halsen igår som hävdade att jag är gravid.. jag får väl sluta använda Mollysarna som sitter löst

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    Stargirl skrev 2009-08-01 10:24:22 följande:
    Hej hopp... NY blogg skapad idag....tröttnade på den gamla. minmolly.se/ Hojta till om ngn knapp inte funkar lr liknande. Har bara lagt in ett test inlägg så länge. Hjälp en stackars nybörjare
    Hojt - lägg till rss... så vi kan prenumerera
  • Bina
    freemind skrev 2009-08-01 09:24:27 följande:
    Men... vilken knäppis Sluta INTE använda dina mollysar, du ser absolut inte gravid ut!
    tack sötis.. såklart inte men det kändes ruttet
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-08-01 13:10:51 följande:
    Äsch, det händer mig hela tiden. Oftast skämtar jag bara bort det att det är mycket mat men om det är en idiot så säger jag: "nej tyvärr, det verkar som vi inte kan få barn men tack så mycket för att du påminde mig". Det är en risk med mollysar som är skurna under bysten men jag tycker den är värt att ta. Och du ser inte gravid ut!!!!!!!
    OMG - ja det är ju än värre..

(men du har en fantastisk talförmåga och en underbar inställning till livet - du vet att jag håller mina tummar och tår för er ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥)
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-08-01 13:14:58 följande:
    Mmm, samtidigt som just empire skärning trollar bort magen så man slipper tänka på den när man sitter
    Just så
  • Bina

Jag har varit på rea och retfullt nog får man inte se innehållet i påsen idag

Däremot visar jag oversized Fields of lace och så har jag babblat lite annat..

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    Duntoffla skrev 2009-08-01 17:44:12 följande:
    Åh spännande! Suck att jag inte visste det när vi passerade Borås i förmiddags... Hoppas alla mina storlekar var slut Har kommenterat i bloggen. TRist med såna kommentarer. Du är jättefin!
    Det finns ett par grå byxor av haight pantsmodell stl 3 och ett par berrydressar powder och vit.. storlekar kollade jag inte. Resten är väck.
  • Bina

Wieeee jag har fått mms från Powerpuffpingla direkt från plats.. och lyssnar just nu online och väntar på visningen...

• Bina

ojojoj.. det var några godbitar jag fastnade för.. bloggade:

velour robe - åh vad söt med volanger!

brun grandmas - såklart! En vinnare!

lovelier knit wiiiieeee - WOW vilka färger!

oj utan broderi livealot - men söt lila

basic v-neck med fjärilsbroderi - MEN så söt!

Jag ser fram emot att få se de lite mindre glammiga plaggen!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna