• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Fridac skrev 2009-07-23 08:43:32 följande:
    Tack snälla! Jag ska köpa en lovely knit till min mor i present, men jag är lite osäker på storlek. Hon är kort, 160 cm och är rätt "normal" i kroppstorlek, men hon har rätt mycket mage och byst. Tror ni att stl 1 är för liten då?
    Åh vad gulligt av dig! Jättesvårt att säga på rak arm för mig som är betydligt större stl 1 kan man räkna som ungefär small. Prata med tjejerna på Mathilde så får du säkert hjälp att välja rätt åt din mamma.
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-23 18:51:11 följande:
    Go kvälls! har lagt in två bilder i bildtråden på två av plaggen jag fick hem idag. Fick även min efterlängtade  yarnbard cardigan, sååå fin va mycket tunnare än vad jag trodde den skulle va, så skön och sommrig ju!
    Superfint!
  • Bina
    alias skrev 2009-07-23 20:45:19 följande:
    Vilken fest att komma hem från landet idag ... I posten låg Fields of Lace, från Deepfling - helt underbar, levererades på en vecka från USA! Full embroidered smock dress choccolate från Juniform såååå fin! Native shirt i powder i ett fantastiskt fint paket från MissGreta - ljuvlig Och imorgon ska jag hämta ut godsaker från shirtstory.eu - Tenfold Knit Jacket i chalk Bubbles dress i vitt Multi bag Två pintelle-linnen Yippeee!!! Ska också läsa ikapp i tråden, så kul!
    wohooo tur du har internet även på landet så du kan lägga order
  • Bina

God morgon på er!

Jag märker att jag missat en del när jag jobbat och umgåtts med familjen.. Siabellon.. jag var tvungen att svara på din blogg.. märkligt att det ofta är anonyma människor som idiotförklarar andra.

• Bina

Men, men.. jag lever nog i det blå och vill ha välsydda varor.

Ha en härlig Molly-helg tjejer! Jag sitter som bäst och funderar över dagens Molly. Uppdateringen kommer i bloggen om en timma.

*tjingeling*
    everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    maruttan skrev 2009-07-25 07:52:51 följande:
    Bina: Får vem som helst vara med på din molly-swap?
    "vem som helst" så till vida att jag känner mig bekväm med mailkonversationen är du sugen?
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-25 08:53:25 följande:
    Ha ha! Ok! Ja jag är lite sugen på en liten swap...min 4 continent x-stich mot en lovely knit.
    in your dreams honey...

Nej men helt seriöst - jag har sålt min 4 continent för att den satt så konstigt på mig. Så tyvärr
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna