Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

SmileyMalin skrev 2009-05-18 21:49:40 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:48:06 följande: jag har en kusin som är 6 dagar yngre än Nellie Och ytterligare en som är typ ett halvår yngre!
    Jag får förhoppningsvis en kusin till snart, jag har hört lite rykten. :)
  • thelifesaviour
    Moonlight83 skrev 2009-05-18 22:13:20 följande:
    Hur tidigt fick ni komma på hälsosamtal/inskrivning?
    Hälsosamtalet hade jag i vecka 10, NUPP-ultraljud i vecka 13 och inskrivning i vecka 14.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 22:30:09 följande:
    nee ja går fan å sätter mig i duschen igen... sen får det bli vetekudden i sängen............. hoppas på sömn i natt men räknar inte mät
    håller tummarna för sömn!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-19 07:28:03 följande:
    åh ja tror faktist ja lyckats sova nästan hela natten va vaken mitt i natten nån gång, man måste ju kissa me men ja känner mig tillome lite utvilad... Dock har ja inga planer på att vara aktiv å fortsätter vilan nu efter avslutad frukost i soffan (sängen är ingen ide att försöka ligga i pga Mr snark) Värken är kvar i höfterna men för övrigt år det välldigt lugnt.
    Nu när sömnen är gjord borde bebis komma! :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-19 08:10:50 följande:
    ja tror det är långt kvar ja, å tappen är inte änns utplånad men lite sömn är alltid trevligt...
    Men vi kan väl få hoppas lite iaf? :P
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-19 08:20:30 följande:
    Det är klart men jaa vågar inte göra det för väntan är såå jädra jobbig...
    Nä, du ska vara pessimist i det här läget, det är helt sant.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-19 08:39:54 följande:
    Stina är såå fint! Det skulle jag också kunna tänka mig.
    Verkligen helt underbart. Det är därför Linus tror att det är en tjej, för att Stina känns så självklart, haha. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-19 16:03:51 följande:
    Ja, det är väl bara att gilla läget. Man har väl inte så mycket val, och som du säger, det kommer något gott ur det. :) Antar att det bara är en tidsfråga innan jag också åker på massa gravidkrämpor. För så här bra får man väl inte må? Och inte hela grav. väl?
    En del gör ju det, vilken tur de har. :)
    Inte för att jag har några särskilda krämpor än egentligen, det är ju ljumskarna som plågar mig till och från när jag går mycket. Men med lite simning brukar de bli gladare. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-19 16:14:02 följande:
    Men vad bra att du hittat något som lindrar din besvär iaf. Det kan vara svårt annars, man har problem, men vet inte vad man ska göra åt dem.
    När det är extra plågsamt hoppar jag upp på cykeln och rullar ner till simhallen, sen mjukar det upp ljumskarna jättefint. Brukar avsluta med en liten tur i äventyrsbassängen också, vid grottorna och så, för där är så varmt. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4