Fru T skrev 2009-05-18 19:35:12 följande:
måttliga mängder is the shit
is DA shi heter det juh...
Fru T skrev 2009-05-18 19:37:16 följande:
mm ja me den ser lite sportig ut å sånna saker ja gillar blir ju ny bil i sommar
har med haft mina ögon på nåt liknande, blir att kolla annan bil sen när jag börjar jobba igen o får igång ekonomin lite bättre..
LillaLilli skrev 2009-05-18 19:38:31 följande:
idag ska jag börja med en ny sak. Göra något varje dag som jag aldrig har gjort innan. det kan vara ganska skoj tror jag, tills jag inte kommer på fler saker att göra. men det kan vara vad som helst. kanske gå på en gata jag aldrig gått på förut eller äta nått jag aldrig har ätit. :D ska bli spännande. nu ska jag försöka att stå på händer mot väggen inne i lägenheten (för jag inte vill gå ute med kryckor) så det ska bli mitt nya idag!
det är SKOJ, man ska testa massa nya saker...har du sett filmen yes man med jim carrey?? hur asbra som helst, man får sig verkligen en tankeställare ang livet..
Fru T skrev 2009-05-18 19:44:12 följande:
hmm kanske skulle putsa ett fönster eller två neee det orkar ja inte
nääää, min duktiglista idag innehöll... plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt, dammsuga o laga mat... så nu har jag verkligen gjort mitt för idag o jag är såååå nöjd..
Fru T skrev 2009-05-18 19:51:21 följande:
kollar sjukhuset.... människan ligger helt lugnt å föder "ja nu känner ja att det kommer en värk" vänta här nu" jo nu trycker ja"
mmm jag har fått ett nytt hatobjekt... vill med ha en sån förlossning, ska dock tillägga att hon fick EDA som fungerade på henne vilket den inte gjorde på mig...
Lite skillnad mellan att krysta som i hennes fall (var det typ ,max 3 minuter) o en annan som låg i 6 timmar..