Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-28 16:10:08 följande:
    Ja har sett när ja vart uppe att dom har sånna blev så glad så... Ja har redan packat väskan, mest för att Tedde ska kunna slappna av å sluta tjata om den men ska stoppa ner hans badbyxor me en gång
    ja hoppas på att kunna underlätta lite iallafall... tror man själv snurrar till det mest istället för att hålla det enkelt och tänka klart, men man blir ju så förvirrad av allt..

jag vet bara vad jag tycker är viktigt att fokusera på den här gången eftersom jag vet vad som gick "fel" förra gången...

Gör om, gör rätt
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-28 16:13:17 följande:
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    får du absolut om du vill, kan klämma på den som en stressboll medans dom syr dig om du spricker..
    dom som sett den säger att den är väldigt vacker på sitt egna lilla sätt..
    du får ta med den hem oxå om du vill...
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-28 16:13:17 följande:
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :D En ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    så det kan du skriva på din Ja tack sida... klämma moderkaka..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 16:22:12 följande:
    hehe ja det där med att snurra in sig är ja bra på, i ett låååångt trassligt snöre Ibland får ja tillome fråga Tedde, va fan va det ja prata om Jätte skönt å höra lite vad andra tänker för man kommer oftast på att jaa juste det tänkte ja ju på me å ne så vill inte ja men såå vill ja osv..
    precis, tänkte aldrig på det med badbyxor till ex med william utan en sak som jag kom på nu när det snart är dags med andra, duschen är underbar i början o då vill jag ha med honom, sen hatar jag starka lampor i ansiktet så därför vill jag ha dämpad belysning, ingen larvpotta till BM som bara sjåpar med utan säger lite mer bestämt hur läget ligger o ger mig en tidsram.
    Att sätta kanyl på mig direkt är fruktansvärt viktigt eftersom jag är svärstucken som attans och sist tog det nästan 2 timmar innan jag ens fick dropp för att dom inte lyssnade på mig... osv osv..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-28 16:23:51 följande:
    Haha...ta hem den behöver jag inte, den får gå under riskavfall tror jag. ;) Men det vore iaf intressant å se hur livmodern och moderkakan är uppbyggd. Det är ju inte samma sak att se det på bild liksom. Men man kanske är så fokuserade på det nya lilla livet att man skiter i det helt och hållet. :)
    ja men de tar ju barnet en stund med och undersöker o väger o mäter o fixar med så det finns tid för att pilla med den om man vill...

Tycker ide'n är vacker med de som tagit hem sin moderkaka och planerat ett träd på den i sin trädgård som sen kallas "livets träd"...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 17:54:20 följande:
    Alltså, jag blir tokig!!! Det finns verkligen människor som vart de än går, vem de än träffar och vad de än gör så blir de "dåligt bemötta" och "kränkta". Om man blir det alltid, över allt, av alla, då kanske man borde börja inse att problemet kanske ligger i en själv? Haha, var tvungen att ösa ur mig lite ilska bara.
    jajjemensan...
    Hade en "vän" en gång i tiden som efter varje pojkvän låg o grät i flera timmar och beklagade sig över att alla dumpade henne o betedde sig som svin..
    Frågade vad som hänt alla 300 ggr o fick samma svar, "han tycker jag kväver honom genom att ringa 4 miljarder gånger på en timme o skicka 8 miljarder sms under en dag..

Hmm okej, men om dina 4sista pojkvänner säger SAMMA SAK så ligger det KANSKE något i det.... oj oj oj gissa om jag fick skit för det sen... för felet låg ju minsann INTE hos henne, hon va en perfekt flickvän som bara hade oturen att träffa idioter minsann... öhhhh alrightee then...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 18:09:04 följande:
    Haha, jaa!! Är en tjej i BF septembertråd jag hänger i som ALLTID blir kränkt. Allt är HEMSKT, alla behandlar henne fel jämt. Jag blir tokig!!!
    blääää för sånna säger man bara... gått bra med tentaplugget idag?? Jag skulle ju städa!! eller näää ser värre ut nu än innan, men men... lagat mat har jag gjort iallafall.. mmmm duktig är jag....
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 18:14:46 följande:
    Det har gått bra! Var duktig och åkte till biblan!
    mmm på biblan kan man få saker gjorda... skönt sen när du fått den tentan gjord o kan slappna av liiite... ta en liten fika med mig *sakna*
  • Firstandhappy

NU har vi tagit första magbilden... hmmm v 36..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 18:57:13 följande:
    Tack. :) Den är faktiskt rätt mysig. Hoppas bara det har haft en rejäl tillväxtperiod och lugnar ner sig nu. Annars kommer jag snart inte kunna röra mig känns det som.
    min har hoppat från 29-35 på mindre än 2 veckor... lite fööör mycket.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4