Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-25 08:54:22 följande:
    nee inte änns jag känner mig speciellt sugen på shopping... å det är ja alltid annars... det skulle va skönt å lägga sig i en uppvärmd utomhuspool me solglasögonen på å bara flyta hela dan...
    nää inte hjag heller, fast beror mer på att ens ekoonomi sjunker i botten när man går hemma... mår inte bra heller i kroppen o känner mig bara allmänt trött o seg.. inget tålamod alls idag..
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-25 12:31:17 följande:
    Även Kappahl har mycket fint! Jag har varit så duktig nu, bakat 60 st dumlekakor och klippt gräset. Nu blir det att slappa tills jag ska hämta Elin på dagis.
    nä för du ska komma hit med alla kakor,, ohh oh oh va gott med dumlekakor..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-25 19:23:19 följande:
    guu va trist det är här inne nuförtin! är det bara ja som inte har nå liv
    nje då inte jag heller... va o hämtade ny baby basic box idag på babyproffsen, kul att de bytt ut lite varor.. så nu har man en nyyy fiiiin blöjhink...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-25 16:14:08 följande:
    det börjar kännas som träningsvärk nertill på magen...
    har jag med....
  • Firstandhappy

vart o sprungit på ikano med syster o mamma, inte kul alls kan jag lova..
    vet inte vad det är med folk, kan tro att de aldrig sett en höggravid tjockis med barnvagn innan så som de glor, får ju hysteriutbrott för mindre, sen orkar man inte med alla affärer o ha sig.. blää..
    blir dock en sväng dit i helgen igen med svärföräldrarna då de ska shoppa upp sig lite till lille o storebror.. Jag väljer de betalar..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-25 21:08:31 följande:
    Ja, är de tnågot att ha, eller? Vad finns i den?
    i den här var det...
    12 st blöjor, ett litet provpack med tvättservetter, en napp, en haklapp, intimtvål till oss kvinnor, en liten neccesär till den, blöjhinken självklart med påsar till, några bröstinlägg (sånna mot rinnande tuttar) lite infoblad från olika bolag o rabattkuponger..
    fast det kan tydligen skilja lite mellan olika paket.. men eftersom det är gratis så tycker jag absolut att det är värt det..

vet egentligen inte om jag fick plocka ut en till eftersom det är max 1 per familj, men jag ändrade bara nummer o email så fungerade det med..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-25 21:18:58 följande:
    okej... och sen blir man spammad med reklam i brevlåda och mail för all framtid?
    nej har aldrig fått nåt sånt, bara rabattkuponger o det tackar man ju inte nej till, har kuponger för 230 kr nu på kylskåpet.. dags att börja använda..
    JePaLuLi skrev 2009-05-25 21:24:25 följande:
    En per familj och barn är det, jag mailade och frågade när vi väntade Linus och de tog bort mina gamla uppgifter så jag kunde registrera mig igen.
    okej, ja jag fick ju min nu iallafall så det va ju inga problem, men jag fick olika saker när jag hämtade den till wille, fast kommer inte ihåg exakt vad som va i den då..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:27:36 följande:
    Fast vi hämtade ut en när Leo låg i magen o en när Vincent låg i magen, det var inga problem fast det var samma uppgifter båda ggr, fast det var ju iofs lite längre mella mina graviditeter så det var kanske därför.
    när jag fyllde i mina uppgifter för att få ut kupongen sa den bara att min email och telefonnummer redan fanns registrerat och att jag därför inte kunde få en, så därför stal jag mannens..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:31:15 följande:
    Idag har jag varit duktig fotbollsfru och tittat på match. Mycket.. Spännande.
    jätteduktig, jag har vart världsbäst o tagit hand om disken...
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 21:31:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:17:23 följande: åhh vad skönt! det är så vi skulle vilja ha det också! Framförallt sen när man har två... annars lär ju en av oss ligga inne hos Nellie hela kvällen och den andra ta hand om bebisen. Då lär man ju aldrig se varandra
    Vi går in och lägger wille i sängen, säger puss o god natt o stänger dörren, börjar han "skrika" låter vi det gå max 5 minuter, oftast blir han tyst efter 2 o somnar eller annars går vi in o tar upp honom en liten stund o gör sen om proceduren.. sen sover han för natten..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4