Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

LillaLilli skrev 2009-06-09 21:14:38 följande:
    jaa okej. ja om barnen ska med så får du kanske inte promenader lika ofta. jag har ju bara mig själv att tänka på änsåläänge. men hoppas det ändras snart....
    ja vi får hoppas att du får bli gravid snart
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 21:14:44 följande:
    här är det toppen.vi har flyttat nu.äntligen får barnen vara ute och leka.de slipper bli slagna,sparkade hon kallas hemskheter.det trista är att deras "nya"vän ska flytta utomlands snart.
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:17:38 följande:
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!

Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    det låter bra.
    du får köra ole dole doff med korten,eller låta lucas välja ett kort
  • Familjetrollet

hoppla vad mycket klockan är.tror jag skulle se nått vid 21.men vad minns jag inte*skratt*

ni får ha en bra kväll,nu blir det sängläge framför tv

• Familjetrollet

god morgon.idag är man jättetrött.idag blev det en rejäl sovmorgon.

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 10:03:11 följande:
    Hoppas att stackars Linda är inne på förlossningen nu. Jag lider så med henne!
    ja hon kanske har fött nu.det är ju väll några dagar sen hon var inne i tråden sist.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-10 11:00:57 följande:
    Sitter och kollar vitvaror till vårat andra hus, har hittat det billigaste hittills på 20.000 men vill få ned priset på spisen lite till så jag letar och letar men hittar ingen billigare än 6000:- men det måste det väl finnas tycker jag. Behöver få hem vitvarorna nästa vecka eftersom köket sätts ihop denna helg om allt går som planerat, vilket inget gör just nu tycker jag. Det ska vara inflyttningsklart den 29:e juni och det är massor kvar att göra så det är stress, stress, stress!
    har du kollat media mark(tror jag den heter)ute på ingelsta i norrköping?de har jättebra priser
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 11:48:18 följande:
    såå nu fick ja klaga lite på mannen me han kan ju inte alltid va underbar...Nu ska ja ta mig en (förhoppningsvis) skön dusch...
    vi får hoppas att tösen tittar ut.även män är ju rastlösa när deras fruar inte föder på Bf.

min man var mer orolig än jag på vissa bm besök.det brukar ju skämtas om att männen blir som sina gravida fruar*skratt*

här är man hemma en snabbsväng.ska snart in till stan på ett snabbt ärende.sen ska jag fota en massa saker som ska säljas.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-10 14:40:08 följande:
    Ingen som vill ta en fika i SKäggetorp om typ en timme?
    jag hade gärna fikat men har tyvärr inte råd just nu.men jag tar jättegärna en fika nästa torsdag
  • Familjetrollet

Ni som är fiknasugna!
    ni är välkomna hem till oss den 18e och fika.dock har vi inte satt upp alla gardiner ännu*skratt*

fy vad tiden går fort.känns inte som att det är midsommar redan nästa fredag.sommaren är ju knappt här ju*skratt*

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 19:21:33 följande:
    man kan fika utan gardine, tror inte dom smakar så gott ändå...Om ja (vi ) kommer eller ej det svarar ja på när hon är ute
    haha den var bra.

här är man nyss hemkommen från promenaden i regnet.barnen hoppade i alla vattenpölar de fann
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-10 20:52:48 följande:
    Nåt undermedvetet måste det vara iallafall, som får deig att begå en sådan handling Ja sitter å kollar på dokumentär på 5an... troende människor som inte änns PUSSAS innan giftemålet, va nån som inte änns höll i handen innan..Jaja det är ju deras val, en får ju hoppas dom inte råkar på nån äckerkyssare som slämmar runt å nästan äter upp en eller ännu värre kör in en stenhård tunga å viftar runt
    haha ibland blir man chockad.kan inte vara kul och gifta sig och killen sen är usel i sängen

nu kallar sängen och tv.ni får ha en bra kväll

passar på att påminna om fika den 18e,klockslag är inte bestämt ännu
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4