Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-05 20:31:24 följande:
    Jag tänkte kolla på Eight Below på femman vid halv tio. Långfilm. Fick rätt bra betyg i alla fall och jag älskar äventyrsfilmer =)
    då får jag se om den är nått att ha.jag gillar dokumentärer och alla slags serier om mord osv.tyvärr gå de när jag har somnat*skratt*

jag saknar djurkanalen vi hade genom comhem.nu har vi bytt internetleverantör.men jag ska luska fram om de har extra kanaler via nån boxer
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-06 07:06:13 följande:
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    lycka till idag.du kommer bli en jättefin brud.hoppas att vädret blir fint idag oxå

vad ska ni andra hitta på idag?

här ska vi nog ta en sväng till kolonin och kolla till det.sen får man hålla tummarna att det blir många jordgubbar i år
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 09:50:43 följande:
    Åhhh så mysigt å vilken bra start på en underbar dag, för det kommer det bli!Se bara till att slappna av å njuta av allt å LYCKA TILL Ni kommer vara jätte vackra!!jag hade ju tänkt å komma ut men ja tror faktist ja håller mig hemma!Min kropp beter sig skumt, ja har mått apskumt i natt å vart uppe å både kräkts å haft rännskita  å får springa en hl del på toa fortfarande...Så hålla sig hemma känns som en bra idé...Sitter nästan å väntar på att ja ska börja få lite ont me
    då är du nära förlossningen.en vän kräktes och hade diarre precis innan hennes son föddes.hoppas din lilla busiga tös tittar ut snart.jag som tyckte att 2 dagar övertid var ett helvete.ca 1 vecka övertid måste vara ännu värre

du får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:24:24 följande:
    roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...
    kan bara hålla med
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-06-06 14:44:59 följande:
    Är tråden bara till för föräldrar i Linköping, eller kan en graviding hoppa in också? :) Hittade ingen annan Linköpingstråd.
    välkommen hit.hit är alla välkomna
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 18:06:19 följande:
    JA inte att förglömma! det är en jävligt bra egenskap!Å snart hoppas ja att jag är bra på att trycka ut EN unge...
    det kommer du klara galant.efter mycket skrik och svordommar så kommer alltid bebben ut
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 18:14:42 följande:
    Ja ellerhur, på ett eller annat sätt dock har ja ingen som hällst lust att vänta mer nu!
    du har en riktigt envis tös i magen.
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:58:45 följande:
    Imorgon ska Nellie på sitt första "riktiga" barnkalas utan mamma och pappa.... Hjälp vad stor hon börjar bli! Tur att det kommer en ny liten bebis så småningom
    vad skoj för henne.när är du beräknad att få nästa barn?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack!Absolut, det gör jag så gärna!Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    jag tar gärna en fika nästa vecka

här är man på depphumör.nu har min make fått sin identitet stulen.så nån okänd har öppnat en sida på badoo med makens identitet.maken anmälde detta för ett år sedan när hans msn blev kapad.de på msn gör inget och ploisen bryr sig inte.

jag hade 1-2 som stal min identitet för ett par år sedan.de skaffade internet,tidnibgar,tågbiljetter mm i mitt namn och personnr.de tom försökte få lägenhet i mitt namn och personnr

det var banne mig bättre förr innan tekniken fanns
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 17:49:13 följande:
    Absolut! Det är helt klart smidigast för alla tror jag att vara ute

Då får vi se till att det blir en fika Men fy vad läskigt!!
    ja det är hemskt.de stänger inte ner sidan.maken har gjort all han kan.

jag gärna en fika med er nån dag.enklast är när barnen har sommarlov.men vi kan ju ses annars i ekdungen nån dag oxå

Fru T

hoppas du föder snart
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4