Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-06-10 16:50:56 följande:
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-06-10 17:04:28 följande:
    JennyoPatrikJa du, svårt när man inte kan jämföra bilderna bredvid varandra.Vill ni ha en traditionell bild så passar ju:# 43 (6/6), #3 (9/6), eller #18 9/6).Annars tycker jag att den där du snart ska kliva ner från slussgången är fin, #30 (9/6). (# 31 är lite för skuggig även om du där tar steget ner.)# = nr
    Jag ska kolla vilka du menar!
    Patrik gillar också den när jag ska gå ner från slussporten.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 19:32:46 följande:
    Ja har kommit på att det är mycket lättare att veta vad man INTE vill ge för namn till sitt barn än komma på namn man faktist kan tänka sig att ge...  men ja hoppas fortfarande att ja ser vad hon heter när ja får upp henne på bröstet oooj va mysigt det lät nu längtar ja ju ännu mer...
    Åh vad mysigt! Är så avundsjuk på dig som när som helst får uppleva det mest fantastiska att föda fram sitt barn och få upp h*n på bröstet.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-10 20:53:00 följande:
    JennyoPatrik: Har tittat på era fina bilder nu, åååå så otroligt vackra ni är! Ni fick många bra och fina bilder Om jag hade varit er så hade jag tagit något av korten där ni kysser varandra och skicka som tackkort för dem blev så otroligt fina!
    Åh tack snälla! {#lang_emotions_flower}
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-11 07:13:12 följande:
    Vilka tråkiga människor, vad de än tycker om namnet, fint eller fult, det kan de hålla inne, det är ert val och ni känner väl, antar jag, att det passar till er son. Så vad de eller jag eller någon annan tycker om namnet är ju strunt samma. :)
    Skulle just skriva detsamma!

Själv funderar jag över hur den lilla ipren-mannen tänker. Linus har jätteont nu när hans tänder håller på att spricka igenom. Alvedon har hjälpt superbra. Vi föredrar suppar eftersom våra barn inte tycker om flytande medicin och supparna verkar snabbare. Igår köpte jag ipren istället. Det skulle funka för barn från 6 månader upp till 12 år. Toppen tänkte jag, då behöver jag inte ha olika till barnen. Förrän jag öppnar paketet och ser den största jäkla supp jag sett! Tror de att jag ska trycka in den i min lilla bebis rumpa??
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-11 09:22:57 följande:
    Det är bara en halv sup för barn under 3-år.. ;)
    Ok, men hur delar man dem? På längden eller? För på tvären så blir de ju iaf lika tjocka. Om jag delar den på längden så blir det inte särskilt lätt att föra in den.
    Nä, åter till gamla hederliga alvedon!
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-11 09:32:06 följande:
    Jag vet faktisk inte. Har avstått från att köpa ipren till Linus eftersom jag tyckte det skulle bli krångligt att hålla på att dela.Men läste här på fl (vilket ju ska tas som allt annat på fl ;)) att den ska delas på längden.Vet inte om det går att hitta något här:www.ipren.com/Ipren____10950.aspx
    Tack, men jag återgår till alvedon
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-11 19:00:28 följande:
    jag bara äter å äter å äter idag, finns inge stopp...Va nyss i Tallboda å käka middag (mitt andra varma mål idag) jag brukar bara kunna äta en redig portion + frukost å nåt lite lättare...Nu är ja hungrig igen??
    Du samlar väl på dig energi innan förlossningen. Jag var likadan och åt som en häst
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 21:36:34 följande:
    Sanna o jenny o alla andra som ska fika imorgon.. eller nja luncha.. får tyvär ställa in, måste till veterinär med katten, vet inte vad som hänt men hon verkar ha brutit svansen, får inte ta i den alls, hade helst åkt in redan ikväll men de va fullbokade o tyckte jag kunde vänta tills imorgon... jaja får väl se hur det slutar, men då vet nu iallafall att jag inte kommer..
    Åh vad trist Hoppas det går bra med katten iaf!
    thelifesaviour skrev 2009-06-11 21:46:20 följande:
    Jag får också ställa in imorgon, vi har tagit beslut om inga fler ute-luncher (vi är nämligen jätteduktiga på det ;D) och därför får jag helt enkelt strunta i det, vi behöver spara våra små slantar.
    Trist, men förstår det också. Vi är också duktiga på att äta ute, men det är ju så gott och smidigt
    Vi får styra upp nåt annat framöver istället! Vi pratade ju om en favorit i repris?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4