Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-06-12 23:59:53 följande:
    Glömde: ibland kan det vara en protest mot något nytt, tex en liten Leonard ;)
    Det var min första tanke också!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-13 09:12:52 följande:
    Inte sovit ett skit i natt, inte för att ja känner mig nervös men det kan ju var nåt undermedvetet...kl 10 ska vi va där uppe så nu när frukosten är avklarad är det bar väntan kvar...
    Lycka till!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-13 11:56:10 följande:
    Hemma igen...Ja va bara öppen 1 cm så dom kommer sätta in en sån där BARD-kateter i morron. Ska vara där kl 8 å sen vet vi ju inte hur lång tid det tar men nästa gång vi åker därifrån så gör vi det med bebis iallafall   Men hoppas att kroppen tycker det va obehagligt me retningen den fick nu å börjar öppna sig av sig självt så klart så ja slipper den där grejen...     I morgon ska ja föda barn - känns hur skumt som hellst att säga
    Åh vad typiskt! Men det kan ju hända att det sätter igång av sig själv nu när de varit där inne och retat. *hoppas*
    Senast imorgon har du din dotter i famnen, vad underbart!
  • JePaLuLi
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej!FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...Hoppas vi hörs!
    Självklart får du vara med här! Välkommen!
    Jag har en liten kille på 18 månader och en på 6 månader. Bor i skäggetorp och är nygift
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-14 07:26:45 följande:
    Säger hej hej mellan frukost å dusch...Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
    Tänker på dig idag! Lycka till. Fick gåshud nyss när jag sa till Patrik att ni får träffa eran dotter idag, så fantastiskt!
    Skicka gärna ett sms/mms när du orkar!
  • JePaLuLi

Vi ska strax åka till Busfabriken i Norrköping. Några vänner från Värmland är på Kolmården några dagar så vi ska se till att träffas. Det ska bli jättekul och så får vi se om det nu är så mycket bättre i Nrkpg

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-14 11:17:04 följande:
    trodde det skulle bli en lugn helg men bara sambo o hans syster o så...oj va fel det blev, upp från Halmstad kom hela familjen lindblom..Syster med sambo o alla 3 små sönerna (ingen av dom under 1,90 lång o 100 kg)så inatt var vi vanliga familjen på 3 + bebis samt 5 extra som snarkade... snacka om fullt men oj va trevligt...
    Oj då har ni fullt upp
  • JePaLuLi

Jag har inte hört nåt från fru T än. Hon är säkert trött och messar när hon känner att on orkar. Nu borde ju lilltösen vara ute iaf, men man vet ju aldrig...

• JePaLuLi

Nu fick jag mms på en jättesöt liten tös!! 3435 gram och 49 cm lång. Alla mår bra, men hon är fortfarande namnlös skriver hon

• JePaLuLi

03,13 kom hon ut så Fru T fick rätt md datumet då

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4