Fru T skrev 2009-06-21 21:22:03 följande:
Hade gärna dykt upp me men fröken vill att vagnen ska rulla å gärna på kullersten så gå i affärer är inte hennes grej än Men om du har tur kanske ja kan ta mig en promenad så du kan få se henne på förbigående liksom lite beroende på vilken tid hon tänker käka i morron..
Ja det hoppas jag på i så fall

Firstandhappy skrev 2009-06-21 21:23:28 följande:
japp kl 12 utanför hm blir bra... ska in på ur o penn o kollaklocka nu när det är rea..nån mer som ska haka på??jo jaghoppas med att det blir sista gången, nästa koll blir den 29'e men då SKA han va ute... blev sååå bebissjuk idag hemma hos linda, satt o bölade i soffan o kved ohhh så liteeeen...
Det blir jättebra!
Ja då får han lov att vara ute! Åh vad mysigt! Jag får undvika er ett tag framöver sen, bebissjuk ska jag INTE bli än på ett tag igen
Fast han är ju en bebis än min lille plutt förstås!
Fru T skrev 2009-06-21 21:40:45 följande:
Kaanske ger mig på ett försök till bhletande i morron me, det är ju inte värre än att ja får ge upp å gå hem igen om fröken tycker det är lika tråkigt på plana golv i morron me... men som sagt ja dyker upp när hon är nyäten sånnafall å då ringer ja så ja vet vart ni är
Ja men gör så. Det är ju som sagt bara att styra kosan hemåt om det inte passar fröken