Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Jag ska ner på stan imorgon och lämna tillbaka en tröja som var för stor på Polarn O. Pyret. Nån som vill ta en fika/lunch?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-21 19:41:07 följande:
    Ja, är jätte rädd för att det ska vara på tog för varmt när jag gifter mig nu när värmen kommer! Provade klänningen här om dagen och det blev jätte varmt bara de minuterna som jag hade den på mig!
    Ja, jag har faktistk hört flera som tyckt att det var jobbigt för att det var FÖR varmt. Det blir ju ganska varmt i klänningen som sagt.
    Vi kunde inte ha haft det bättre faktiskt, är supernöjda! Konstigt hur mycket man låter vädret påverka en ändå, man kan ju inte göra nåt åt det.
    Håller tummarna för att ni inte får en sån där stekhet dag iaf, utan lagom varmt med solsken utan blåst och regn
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-21 21:15:07 följande:
    ska till bm vid 14.30 om vi skulle kunna dejta??FATTA 9 fuckin dagar till bf..
    Absolut! Samma tid samma plats eller?
    Ja shit, nu går det fort! Hoppas det blir sista besöket imorgon
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-21 21:22:03 följande:
    Hade gärna dykt upp me men fröken vill att vagnen ska rulla å gärna på kullersten så gå i affärer är inte hennes grej än Men om du har tur kanske ja kan ta mig en promenad så du kan få se henne på förbigående liksom lite beroende på vilken tid hon tänker käka i morron..
    Ja det hoppas jag på i så fall
    Firstandhappy skrev 2009-06-21 21:23:28 följande:
    japp kl 12 utanför hm blir bra... ska in på ur o penn o kollaklocka nu när det är rea..nån mer som ska haka på??jo jaghoppas med att det blir sista gången, nästa koll blir den 29'e men då SKA han va ute... blev sååå bebissjuk idag hemma hos linda, satt o bölade i soffan o kved ohhh så liteeeen...
    Det blir jättebra!
    Ja då får han lov att vara ute! Åh vad mysigt! Jag får undvika er ett tag framöver sen, bebissjuk ska jag INTE bli än på ett tag igen
    Fast han är ju en bebis än min lille plutt förstås!
    Fru T skrev 2009-06-21 21:40:45 följande:
    Kaanske ger mig på ett försök till bhletande i morron me, det är ju inte värre än att ja får ge upp å gå hem igen om fröken tycker det är lika tråkigt på plana golv i morron me... men som sagt ja dyker upp när hon är nyäten sånnafall å då ringer ja så ja vet vart ni är
    Ja men gör så. Det är ju som sagt bara att styra kosan hemåt om det inte passar fröken
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-21 22:16:07 följande:
    Jag hänger gänra på om jag får Har inget alls vettigt att göra på dagarna nu! Ska väl ner på stan och titta på underkläder till bröllopet bara!
    Självklart får du det!
    thelifesaviour skrev 2009-06-22 08:23:33 följande:
    Jag och Jessica kanske tittar förbi och säger hej, vi ska ändå ner på stan. :)
    Gör så

Ååh jag fick sovmorgon till 9 idag, snälla barn
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-22 09:41:43 följande:
    bebissjuk kommer du bli när du der min lilla stjärna
    Minst sagt! Såå liten och söt!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-22 15:09:56 följande:
    Lekia...tack för idag tjejer, hade tydligen  tid på KH kl 14 så blev ju en aning sen, men men, smällar man får ta som övertrött gravid kossa i värmen..
    Oj då, men du fick komma in ändå då?
    Ja det är inte lätt att hålla reda på allt!

Tack själva, som jag misstänkte när jag gick så kom kaoset, är helt slut nu!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-23 10:43:36 följande:
    sjöodjuret Mathilda
    Hon är ju så söt!
    Mina prinsar älskar också att bada, om Lucas fick skulle han bosätta sig i badkaret
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-06-23 17:03:41 följande:
    Hallå alla experter!Vad tycker ni att man ska titta/tänka på när man ska välja skötväska?Vad brukar man ha i den förutom blöjor, ombyte, våtservetter och vätska (för ej ammande barn)?
    Nåt att lägga barnet på är bra. Oftast medföljer det en sån bädd, annars är IKEAS superbra. Och söta, vi har en liten groda
    Handduk/ kräklappar, små platsburkar med pulver för välling/ersättning, nappflaska, pipmugg (för större barn), haklapp, rumpsalva, solskyddsfaktor (på sommaren) och säkert en massa mer, det mesta går ju av bara farten
  • JePaLuLi

Och mat naturligtvis

Jag föredrar många fack, det blir så rörigt annars om man ska jaga sakerna i ett enda stort fack. Men det är säkert olika hur man vill ha det. Jag vill få tag på sakerna lätt och fort

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4