Mizzz skrev 2009-06-26 12:54:52 följande:
Beror ju på vilken typ av naglar du fått.. Men oftast är det ju nåt lösningsmedel man ska ha... Men använder ju inte själv då jag har egna Så jag vet inte riktigt.
Jo jag antar det. Jag har också egna men till bröllopet ville jag vara extra fin, och det var jag också men nu har de gjort sitt.
SmileyMalin skrev 2009-06-26 14:04:03 följande:
sambos korkade bror ringde till sambons mobil halv ett inatt för att fråga om det stämde..... idiot!Mitt i natten skiter jag fullkomligt i om nån jäkla artist gått och dött, då vill jag SOVA! Självklart vaknade bebis i magen och levde rövare, så att somna om tog ett bra tag.... Hade dessutom öppningen på jobbet i morse och började 7:15. Har gått runt som en levande död hela dan men mina gulliga arbetskamrater skickade hem mig
tidigare.Nu sitter nellie framför tv:n och jag ska SOVVVVVVVVVA
Men herregud, vilken människa!
Skönt att du fick gå hem tidigare!
Mizzz skrev 2009-06-26 12:59:20 följande:
nja, alltså. Jag tror man måste kämpa ganska bra om man ska få sin tonåring att dela säng med mamma och pappa Vi samsover, och kommer så att göra tills Linus inte vill längre
Det tror jag med
Lucas sover hos oss och det får han göra tills han inte vill längre, det viktigaste är så klart att han känner sig trygg. Linus sover i sin säng men kommer in på morgonkvisten när det är dags för mat. Det bästa är väl att utgå från barnet helt enkelt.
Familjetrollet skrev 2009-06-26 08:15:46 följande:
ush finner inga ord,en av världens bästa artister har avliditfick veta av maken nyss att michael Jackson har gått bort hastigt
Ja visst är det tragiskt men människor dör varje dag och han har ju inte direkt sett fräsch ut på mycket länge.