Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-26 15:21:34 följande:
    nä nu är det dags att göra nåt vettigt av denhär dagen med... njuta av dagarna man har som enbarnsmamma o föräldrar med pool o barnvakt.. eller bara vara hemma med kaffe på balkongen o låta wille bada i sin balja o skvätta ner grannarnas uteplats??NJUTA i stora drag ska jag iallafall
    Det låter som en bra plan!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-26 15:30:13 följande:
    bra planer är det jag gör bäst... bland annat..
    Du är bäst på så mycket så det är svårt att hänga med

Insåg just att klockan är ganska mycket vilket innebär att mannen snart är hemma och det är heeeeeelg!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-26 15:42:11 följande:
    Jag har sparkat slagit å gud vet inte vad på folk ja delat säng me MEN med lillan i sängen ligger ja helt blixt stilla!
    Samma här, det är som att man har nån inbyggd spärr.
    Det är trååångt i vår säng på morgonen när vi ligger alla 4, men det är mysigt och härligt och vi tycker att man får passa på nu medans barnen vill. Sen blir det nog annat
    Det viktigaste är som sagt att de känner sig trygga och att de vet att de alltid får komma in till oss. De ska inte känna att de inte FÅR, usch vad hemskt.
  • JePaLuLi

Vi har satt upp vår stora familjepool och Lucas är överlycklig. Jag blir alldeles varm av att se honom, livet är allt bra härligt! {#lang_emotions_heart}

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-27 18:51:21 följande:
    är ute hos mamma o badar, wille har med tagit premiärdoppet nu... guuud va han skrattade när vi simmade runt, o jag har köpt ny bikini o en strandklänning som passar ihop med min nya fina rosa klocka....wiiiiii..
    Oooh, viktigt att det matchar klockan
    Vad hittade du för bikini? Jag får panik snart! Det fanns riktigt snygga på Kappahl, men på Ikano för det bara för minituttar.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-28 16:27:09 följande:
    Jenny, gungan gick hem fröken sitter å sover i bara blöjan å ser helnöjd ut! Får nog väcka henne för en slurk snart Tedde somna te ljudet me Hittade en gunga för 300 på blocket, har mailat så får se om den finns kvar, då köper vi den...
    Vad bra
    Sötnosen, hon är så liten och go!
    Ok, det var billigt. Men det är ingen brådska för vår skull, vi behöver den inte än på ett bra tag
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-28 11:08:33 följande:
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_635300_F_1....
    Den var jättefin!
    Jag får väl ge det en chans till. Men de jag hittade hade bara små kupor eller gigantiska trosor. Inget mellanting liksom
    Skulle helst vilja ha en tankini eller ett badlinne, men det verkar också omöjligt att hitta.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-28 18:23:58 följande:
    ellos har en del har du kollat där?
    Ja jag kollade där och hittade en som jag gillade, men när jag läste omdömena så var det visst inget att ha om man har en större byst
  • JePaLuLi
    Mandarin skrev 2009-06-28 20:26:28 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=94790... Titta vad jag har köpt köpt, nu kan vi cykla till berg och bada :) Jätte glad, så fin. Och så har den ett handtag också så man kan använda den som en barnvagn...
    Sån ska vi också köpa framöver. De har för 799 :- eller nåt sånt på Jula.
  • JePaLuLi

Säger samma sak som de andra, aldrig i livet att jag stoppar i mig en endaste hormon till!
    P-stav var värdelöst för mig. Jag fick massa blödningar titt som tätt. Men det är ju väldigt individuellt vad som funkar på en...

Fru T skrev 2009-06-29 14:48:44 följande:
    Ja han va nog törstig i värmen .-) ja satt å mata i en soffa på ikea häromdan ja utanför lekhörnan då inte inne, nöden har ingen lag å igår blev det en parkbänk vid ån... är fröken törstig så är hon å då är det bara en sak som gäller...Dock osynnesäter hon lite ibland å då slutar det med kaskadkräks... liten sugpropp är va hon är få se vad hon väger i morron när vi ska te bvc
    Det är ju så nu i värmen, de behöver dricka hur mycket som helst. Jag ammar också när det behövs, då spelar det ingen roll vart jag är. Folk behöver inte titta om det inte passar, men mitt barn har rätt att få mat och törsten släckt.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4