• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:39:01 följande:
    I början av grav. så tog jag/hon fel på en hel vecka, när jag skulle till en av mvc läkare. DET var irriterande. Men jag fick en ny tid ytterligare en vecka senare. En extra resa och onödigt använd tid, men det löste sig.
    "Du skulle varit här förra veckan" fick jag som svar. Men dentiden hade inte antecknat. Missförstånd till max mao...
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Fredag imorgon.
    Någon som planerat nåt skoj att göra då eller i helgen? :)

• Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-07-23 21:06:48 följande:
    Fredag imorgon.Någon som planerat nåt skoj att göra då eller i helgen? :)
    Jag ska ut imorgon kväll med några kompisar, blir inte harrys denna gång dock, utan bara sitta o dricka lite på nån utesevering. Sambon ska jobba o barnen ska sova hos sin mormor. Jag ska få vara ensam hemma för första gången sen vi fick barn.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-23 21:06:48 följande:
    Fredag imorgon.Någon som planerat nåt skoj att göra då eller i helgen? :)
    Jaa! Vi bokade just hotell i Karlstad och åker tidigt imorgon bitti. Familjesvit, sol, bad, god mat och dryck och bara rå om varandra innan vardagen kommer på måndag då Patrik börjar jobba igen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:15:37 följande:
    Jag ska ut imorgon kväll med några kompisar, blir inte harrys denna gång dock, utan bara sitta o dricka lite på nån utesevering. Sambon ska jobba o barnen ska sova hos sin mormor. Jag ska få vara ensam hemma för första gången sen vi fick barn.
    låter gött...

oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:19:29 följande:
    låter gött...oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
    Ja, ska bli trevligt Alla föräldrar behöver lite egentid ibland

Vad härligt med vikten!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:15:37 följande:
    Mysigt det låter. Skönt att få en stund för sig själv. =)
    JePaLuLi skrev 2009-07-23 21:17:18 följande:
    Jaa! Vi bokade just hotell i Karlstad och åker tidigt imorgon bitti. Familjesvit, sol, bad, god mat och dryck och bara rå om varandra innan vardagen kommer på måndag då Patrik börjar jobba igen
    Åh! Så ni flyr Lkpg, det gör ni rätt i. Lkpg är ingen sommarstad iaf. Trist att semestern är slut, men ni får passa på att utnyttja den väl och njuta av varandra maximalt.

Någon som vet om det finns något på gång här i staden? Vi har (peppar peppar tar i trä) inget besök denna helgen.
  • Apipoulai
    låter gött...oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
    Grymt jobbat. Fortsätt med ingenting-görat! ;)
  • thelifesaviour
    låter gött... oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
    Jag säger ju det, det syns på dig! :)
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Firstandhappy

tack tack, ja jag blev alldeles lycklig, inte undra på att kroppen känns lättare o bättre... bara 7 kg kvar till startvikten då jag har lovat mig själv att börja träna rejält för att jag tycker om det..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4