• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma

Jag kanske oxå ev kommer ner till stan. Får se, ska antagligen träffa en killkompis o hans dotter på stan vid lunch, men blir inte det av så kanske jag o barnen oxå dyker upp. Men ni behöver inte vänta på oss, dyker vi inte upp 12 så kommer vi inte.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai

Grrrr, så hamnade jag här iaf.

Ja det närmar sig med stormsteg. Letar tecken på att något är på g hela tiden, men utan framgång. Jag är övertygad om överburenhet till 5:e, 7:e augusti kanske. Sjunde hade varit coolast. Men bara för att jag inte vill att liten ska komma 25:e el 31:a  så kommer den nog då...

Hur som helst så är den välkommen ut. Hellre senare än förr hur konstigt det än låter. ;)

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-07-22 21:23:23 följande:
    Är så glad att jag inte behöver ha svärisarna här i flera dagar, de kommer några timmar åt gången och det räcker gott och väl!
    tur att de bara ska stanna över natt den här gåmgen.. kommer imorgon eftermiddag o åker fredag lunch..
    Fru T skrev 2009-07-22 21:35:52 följande:
    ja ska BO hos svärisarna i hela två veckor när vi åker till grekland har ju bara träffat dom en gång men ja tror det kommer gå bra, annars tar ja in på hotell
    fast du får vara i soliga underbara grekland... jag blir kvar här med kallt regn o skorrande halläningar *ler*
  • Firstandhappy

kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahha

någon som vill dricka vin någon kväll???

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-22 22:59:43 följande:
    kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahha någon som vill dricka vin någon kväll???
    Japp. Jag har minsan druckit en hel flarra ikväll till strykningen.

Chapel Hill Sparkling alkoholfri, smakar sprit fast det inte är någon, GÖTT.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 22:13:13 följande:
    Vad roligt, då säger vi så.Lkvinna, inboxar mitt nummer.
    härligt :D ska lägga in det i telefonen, blir det ändring så jag inte kommer så skriver jag.
  • JePaLuLi
    kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahhanågon som vill dricka vin någon kväll???
    Jag skippar gärna vinet, men träffas gärna ändå
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahhanågon som vill dricka vin någon kväll???
    Jag vill gärna träffas o dricka vin nån kväll
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LillaLilli

jag kommer inte idag kan jag säga, idag är jag lite nere.. men ses gärna en annan dag. :D

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4