• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-26 20:57:16 följande:
    Jag vet hur det är... Här har lillprinsen somnat på pappas bröst och Lucas vaknade till och blev massa svartis Sötnos!
    Mysigt det låter. Då får väl Lucas somna på ditt bröst. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-07-26 19:13:46 följande:
    Vad roligt! Vi funderade på att åka dit, men det känns som att barnen är lite små än. Kanske nästa sommar... Tisdag funkar för oss. Igår hittade ja en urmysig kofta som jag föll för direkt, men jag tyckte att den var på tok för dyr. Idag kom Patrik med en påse med koftan i Han hade vänt och gått och köpt den till mig. Så underbar!
    ja alla teaterföreställningar kan nog vara svårt att hänga med i innan dom börjar bli typ 2-3 år. Men alla roliga lekmiljöer tror jag kan vara roligt även för mindre barn. Fast då behöver man ju inte åka dit under högsäsong och trängas

Min sambo kom hem med en bukett nyplockade ängsblommor från kvällens hundpromenad istället
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-07-26 20:47:48 följande:
    Nä, det är ruskigt nära. Letar tecken hela tiden. Nu har alla no-no-dagar passerats utom en. =)
    när har du BF?
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-26 21:48:00 följande:
    när har du BF?
    1/8, om 5 dgr mao. =)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-07-26 22:58:34 följande:
    1/8, om 5 dgr mao. =)
    åhhh så nära
    du vill inte byta?
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-26 21:00:24 följande:
    Mysigt det låter. Då får väl Lucas somna på ditt bröst. ;)
    Ja, han somnade i min famn. Jättemysigt eftersom det oftast är lilleman som somnar där efter amningen. {#lang_emotions_heart}
    SmileyMalin skrev 2009-07-26 21:47:22 följande:
    ja alla teaterföreställningar kan nog vara svårt att hänga med i innan dom börjar bli typ 2-3 år. Men alla roliga lekmiljöer tror jag kan vara roligt även för mindre barn. Fast då behöver man ju inte åka dit under högsäsong och trängas Min sambo kom hem med en bukett nyplockade ängsblommor från kvällens hundpromenad istället
    Nä precis. Och han känner ju inte igen några figurer än så jag vet inte om det rä värt att åka så långt för att leka. Han är ju nöjd med trädgårdsföreningen eller lekparken utanför liksom...

Så sött! Jag fick också en stor bukett med vilda blommor häromdagen när vi satte upp de nya utemöblerna. Man blir så glad för sånt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

här var det lugnt.
    vill någon ta en fika imorgon?här är det sista veckan man har det lugnt nu.maken har turen att vara ledig 4 veckor till.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Här är det sambons första semester dag idag, såå skönt att ha honom hemma
    Han har semester i tre veckor, nån dag nu i veckan ska vi åka till parken zoo i Eskilstuna, ska bli mysigt.
    Om två veckor börjar inskolningen på dagis för båda barnen, gud så nervös jag är!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

Vi har haft helt underbara veckor tillsammans, men jag vill ju ha Patrik hemma jämt
    Nu är det visserligen så trist väder så han kan lika gärna jobba och tjäna pengar. Det är ju snart helg igen

Parken Zoo är inte värt pengarna. Det tycker inte vi iaf, har haft årskort där varje sommar tidigare. Men det beror ju så klart på vad man har för krav. Det är ju skönt att komma bort visserligen, men Eskilstuna är ju inte direkt nån rolig stad

Vi ska också börja inskolningen om ca två veckor så då får jag ju hem min man igen. Men fy vilken ångest jag har! Men det är dags, Lucas har det behovet och hans behov är så klart viktigare än mina.

• JePaLuLi

Dock känns det väldigt skönt att han bara kommer vara 15h/vecka så det blir en mjukstart för oss alla!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4