• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma

Har man åkt till kolmården varje år i 4 års tid så kände vi att det är dags att hitta på nåt nytt detta år, vi kan kolmården utan o innantill nu o skulle kunna gå där med ögonbindel  

Min sambo är från Katrineholm o var mycket där när han var liten o jag var oxå där ett par ggr när jag var liten. En kompis var där för nån vecka sen o hans barn älskade det. Sen ska vi bara besöka parken zoo o inte slå läger i Eskilstuna. Vi får se vad vi tycker om det. Lite variation är inte skadligt iaf. Sen blir det nog junibacken i stockholm o kanske skansen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

Ja visserligen, men Kolmården är inte ens jämförbart med lilla Parken Zoo.
    Ja jag är också född i Katrinehplm och har bott i eskilstuna i många år, men vi tycker att Parken Zoo är för litet. Man går igenom där på nån timme och det är inte särskilt mycket djur att titta på. Men Leo tycker säkert att fantomens värld är skoj

Vi funderar också på skansen, men vi får se. Kolmården täckte ju det mesta

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-26 23:13:09 följande:
    åhhh så nära du vill inte byta?
    Ja, så nära.
    Är rätt trött på bökandet i magen, så nä. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?

Ja, Leo kommer nog gilla fantomens värld o han tjatar som bara den om de vita tigrarna för det vill han se. Vi ska pricka in en dag när det är skapligt väder så vi kan bada oxå.

• LillaLilli

är det någon som vet vart man kan framkalla digitala foton, som går ganska snabbt? så man inte behöver vänta i evigheter. Ska man ha med sig skiva eller usb minne med bilderna på?

LillaLilli skrev 2009-07-27 12:43:49 följande:
    är det någon som vet vart man kan framkalla digitala foton, som går ganska snabbt? så man inte behöver vänta i evigheter. Ska man ha med sig skiva eller usb minne med bilderna på?
    Vi har gjort det på expert med usb minne. Tog en dag tror jag.
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-27 12:54:15 följande:

Vi har gjort det på expert med usb minne. Tog en dag tror jag.
    gött :D vad kostar det där? jag har aldrig framkallat sånna innan.
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-07-27 08:43:05 följande:
    här var det lugnt. vill någon ta en fika imorgon?här är det sista veckan man har det lugnt nu.maken har turen att vara ledig 4 veckor till.
    jag fikar gärna imorgon efter min BM-tid.
    Ska vara där vid 11.00 så från typ kvart i 12 skulle passa mig och Nellie!
    Några fler som ska med?
  • SmileyMalin

Idag har jag och sambon varit uppe på sjukan och mätt fetthalten i kroppen Dom håller på med någon studie om fetma och ärftlighet som vi är med i. Sambon som är lång och smal och nog tycker att han är i rätt bra form hade rätt hög fetthalt och hamnade på typ "viss övervikt" eller något liknande. Jag som känner mig stor som ett hus och tycker att jag gått upp hur mycket som helst i vikt räknades som helt normal. Så nu har jag verkligen något att tracka honom för
    Läkaren som gjorde undersökningen höjde rejält på ögonbrynen och sa att det varit väldigt få kvinnor hittills i studien som haft en "lagom" fetthalt i kroppen.
    Men om jag nu inte har lagt på mig något extra fett under graviditeten så kan man ju undra vad alla kilon kommer ifrån.... vill verkligen inte föda fram en dunderklump på 5 kg Ska nog kolla om det är helt omöjligt eller inte att få ett tillväxtultraljud och kolla upp vad sjutton som gömmer sig därinne igentligen!

• thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-07-27 12:43:49 följande:
    Ladda upp bilderna på www.fujidirekt.se, det går på någon dag och just nu får man 100 bilder gratis!
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4