Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-05-27 08:52:25 följande:
    Okej, fast Team 60 vill man inte missa. :p
    vad är det för nått?har noll koll*skratt*
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-27 09:55:35 följande:
    Tack detsamma!Nej, hon hade inte bebisen med sig. Det var Molly och pappan bara.

det kanske vore nåt att titta på. Såg att det var nån hamnfest också eller vad det nu hette. Vid stångån iaf.
    vi ska ev till hamnfesten på dagen om vi orkar.kommer vara helt mör och slut i helgen.här har man nyss skurat ännu ett rum och putsat fönster.nu ska jag slappa en stund
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-27 10:45:23 följande:
    Valkebobadet i Vikingstad öppnar 30 maj! :)www.valkebobadet.com
    gillar inte det badet.sist var toaletterna så skitiga att man nästan kräktes av hur snuskigt det var där.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-27 11:01:08 följande:
    undrar va vi ska med en bebis till när vi redan har en...
    så söt
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 15:32:06 följande:

Vart är hamnfesten? O när?
    den ska vara ner vid resturangen vid ån tror jag och sen på andra sidan tågbron.fy vad det blåser ute idag.nu har vi slängt allt skräp,är helt slut nu
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-27 14:16:07 följande:

Hej på er!
    Hoppas allt är bra med er!
    Snart ska jag iväg och träffa min chef och mina blivande kollegor Det ska bli intressant att se vilka dem är! Jag ska börja arbeta på den förskolan som jag önskade en underbar förskola! Det kommer bli helt nya arbetslag iom att tre förskolor i T1 kommer stänga! Så vi ses som i eftermiddag har aldrig arbetat tillsammans tidigare! Jag tycker verkligen det ska bli kul att börja jobba i höst!
    Ååå, vad jag längtar till fredag! Då kommer vår nya diskmaskin! Sen kommer förhoppningsvis dem väskorna jag beställt, en skip hop pronto och en skip hop duo deluxe Dem är riktigt snygga!
    Familjetrollet: Lycka till med flytten!
    tackar.
    trist stt de ska de lägga ner så många förskolor,jag trodde att det var platsbrist på nästan alla förskolor i stan
  • Familjetrollet

god morgon

vad ´ni skriver.hinner inte vara vid datorn längre.idag ska vi börja flytta.självklart ska det regna denna flytt oxå

ang greys igår.det var ett av deras mest sorgliga avsnitt,ush vad ledsen man blev.

ni får ha en bra helg,vet inte när jag tittar in i tråden nästa gång

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-28 07:20:17 följande:
    Ja funderar på en sväng till Ikano lite senare (nu ska ja sova frukost) är det nån som kanske vill me en fika??
    hade gärna tagit en fika,men idag går det icke
    Fru T skrev 2009-05-28 07:19:04 följande:
    Tedde va där i natt...
    fy vad otäckt,hoppas han slapp se den mördade personen
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-29 21:10:07 följande:
    Nej vi är hemma nu. Jag är dock lite fundersam över om det var bra... för han äter inget nu.. bara sover hela tiden... får försöka väcka honom snart igen.
    välkommn hem.

här är vi nästan klar med flytten,det sista ska hämtas i morgon,då vi även ska storstäda.har så ont efter flytten att jag knappt tar mig fram.dock är det vadena och fötterna som värker.

är så sköt att vara i skägget nu.hoppas alla har det bra
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4