Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-05-29 22:21:37 följande:
    Åh vad skojigt... hade helt glömt bort att ni höll på med flytten nu... tänk vad tiden rusar iväg när man är borta... och man har verkligen noll koll på verkligheten.
    barnen somnade nästan direkt.själv kunde jag inte somna efter ha varit igång hela dagen.idag ska det skuras och städas i gamla lyan.

har du nån bild på lille gossen?
  • Familjetrollet

halloj brudar.nu har vi flyttat.villken skillnad det är är här mot ryd.barnen stormtrivs här och de sover mycket bättre nu.idag kopplade vi in datorn.

hoppas alla mår bra.

jennyoPatrik

hoppas allt är bra med er,nu är du snart Fru.jag håller tummarna att ni får strålande väder på bröllopet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 15:37:17 följande:

Gahh, det är INTE lätt att smörja in en ettåring med solkräm som absolut inte vill stå still! Solkräm överallt och i håret bland annat. Men nu så, nu är jag och Vincent redo för trädgården efter sov och ätstund. Leo och hans morfar var på mcdonalds förut när jag ringde, de kommer hem till middagen vid 18.
    villken buse
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:22:32 följande:
    Vad skönt att ni trivs!Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
    då ska jag hålla tummarna att det inte blir dåligt väder.här är det bara bra.jättskönt att man kan sova hela nätterna utan att bli väkt hela tiden av störande folk utanför.grannarna i ryd tog farväl när vi flyttade,de tyckte att det var tråkigt att vi flyttade då vi var bra och trevliga som granne.men flytten ångrar vi inte ett dugg.

nu ska vi bara vänta på att g kommer hit och kollar villka tapeter som ska ordnas till.i två rum har de inte användt lim på vissa tapetvåder. så det ser inte klokt ut på vissa ställen

vet nån hur varmt det är idag?lilla tösen däckade idag utav värmen.själv fick man huvudvärk direkt
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-01 16:30:38 följande:
    Vi har 27 grader här på baksidan och då ligger inte solen på... Kompisen hade 29,5 grader i skuggan :-O
    oj så varmt,inte undra på att jag fick huvudvärk nästan direkt.hopplöst att man inte klarar av värmen.

har ni i tråden tänkt ha nån fika framöver?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-01 16:43:36 följande:
    hej cicci, vad roligt att höra att ni trivs. jag tar gärna en fika i dagarna. har pyttelite pengar på kontot, men man får väl ta och sälja av alla sina mammakläder nu. Har nog ett hundratal plagg som ligger och skräpar. Är tradera bäst tro? Eller skall man satsa på köp å sälj här eller kanske Blocket.
    köp och sälj är urdålig,jag har fått en enda pryl såld där.blocket och T går mycket bättre.fy vad ömma mina stackars fötter är,ajaj.

ja här är man nästan pank som en kyrkråtta,flytten blev dyrare än beräknat
  • Familjetrollet

Fru T skrev 2009-06-02 06:25:03 följande:

Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg Vad gör man nu då.... *suck*Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...
    [/citat

det där känner man igen.numera sover jag nästan hela natten då jag inte blir väkt hela tiden längre.hoppas du kan sova under dagen
    SmileyMalin skrev 2009-06-02 07:41:25 följande:
    Fru T skrev 2009-06-02 07:04:08 följande:
    ush vad jag lider med dig! Dom där dagarna på övertid är ju verkligen den värsta tortyr man kan tänka sig!Framför allt när alla runt omkring inte förstår hur man kan gå och beklaga sig när det ändå är så nära....
    med näst sista gick jag 2 dagar över tiden.de 2 dagarna kändes som veckor.Fru T hoppas dun busiga tös tittar ut snart
  • Familjetrollet

Vaknade med ett PING klockan 4, envisades med att ligga kvar i sängen tills ja höll på att hungra igål å nu är frukosten avklarad, fortfarande klarvaken å pigg Vad gör man nu då.... *suck*Lägger mig ner i soffan å hoppas på ett underverk...
    [/citat

det där känner man igen.numera sover jag nästan hela natten då jag inte blir väkt hela tiden längre.hoppas du kan sova under dagen
    ush vad jag lider med dig! Dom där dagarna på övertid är ju verkligen den värsta tortyr man kan tänka sig!Framför allt när alla runt omkring inte förstår hur man kan gå och beklaga sig när det ändå är så nära....
    med näst sista gick jag 2 dagar över tiden.de 2 dagarna kändes som veckor.Fru T hoppas dun busiga tös tittar ut snart
  • Familjetrollet

[/citat

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-02 09:27:03 följande:
    Här har vi blivit sjuka, självklart bara för att man har mkt att stå i och att Liam fyller år på fredag och det skulle bli kalas under hela helgen. Men vi får se om vi kryar på oss tills dess.
    då får ni krya på er.
    Fru T skrev 2009-06-02 10:07:49 följande:
    önskar ja bara kunde lägga mig ner, slappna av, käka lösgodit å läsa en bok eller nåt men det bara kryper i kroppen på mig.Å alla dom där tårarna ja sluppit under helatiden har börjat komma NU....
    ush förstår att du är trött på att vara gravid.vi får hoppas att lilla tösen inte vill stanna många dagar till i din mage
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-02 10:22:21 följande:
    Kommer inte ihåg om du sa namnet till mig på skogskyrkogården? Vet du vad den heter?
    den heter lilla aska griftesgård om jag minns rätt.minnet är som det är*skratt*
    om du åker bil från stan så åker du förbi rondellen vid stationmacken som ligger vid T1,åk sedan leden mot lambohov,efter en bit står det skyltat" lilla ska griftesgård"på en skylt,sväng in där.sedan blir det en väg genom "landet"och sen genom en skog .sen är du framme.kyrkogården ligger då på vänster sida
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4