Marsmammor 2!!!
Tack alla som röstat på oss
Har röstat på dej Becka
Fiffi M: Så ni är hemma nu igen
Hur var semestern? Gick allt bra med Milton? Vi ska iväg i februari så om du har några tips så berätta
Tack alla som röstat på oss
Har röstat på dej Becka
Fiffi M: Så ni är hemma nu igen
Hur var semestern? Gick allt bra med Milton? Vi ska iväg i februari så om du har några tips så berätta
Jag Älskar Flora: Det kommer nog tids nog
Cindy kan verkligen inte resa sig upp eller sätta sig upp själv så det där är ju individuellt
Men sitta kan hon ju hur bra som helst, men det har hon ju kunnat länge och så hasar hon sig fram och ibland står hon och gungar i krypställning
Jag har inte heller ordnat med dagis/dagmamma så då är vi två
Fiffi M: Vad skönt att allt gick bra
Ni måste ha haft det varmt och skönt där borta. Längtar så tills vi ska iväg
Vi ska till Egypten
Ska bli jättekul och skönt! Nåt särskilt man ska tänka på att ta med sig?
Cindy har faktiskt fått 2 tänder. Det ser supergulligt ut
Hon fick dom när hon var ganska precis 7 månader
Becka: Har ni fortfarande spjälsängen på översta läget eller ni har mittenläge? Vi har sänkt sängen för över 1 månad sen nu då Cindy ställde sig upp på knä (hon var även på väg att ställa sig upp helt) och stod och såg lycklig ut
medan jag blev livrädd och trodde hon skulle tippa över.
Jefa: Vad roligt
Det gör Cindy med. Hon tar sig fram till mej och så säger hon mamma och ibland jagar hon mej och gnäller mamama... Det måste väl ändå vara som hon kallar på mej och vara ett tecken på att hon vet att det är jag som är mamma, eller?
Jag som är knäpp kanske
Åh vet ni vad
Cindy ställde sig upp i spjälsängen nyss (flera gånger) alldeles själv ifrån sittande då
Så stolt mamma så
Becka: Ajdå
Det låter ju inte alls roligt om du har problem med ryggen.
Förstår att ni har väntat så länge som möjligt, för det gjorde vi med
Men akta nu så du inte trillar i då
Becka: Ja det skulle ju se för roligt ut
Nu ska vi dra iväg till församlingshemmet för lite lek och sång
Det tycker Cindy är jättekul
Nu har jag röstat på Emma
Förresten, är det nån här som bytt ut babyskyddet mot bilbarnstol ännu? Vi har inte gjort det än men det är väl snart dags att byta
Hon börjar bli så stor nu ju