Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Tack alla som röstat på oss

Har röstat på dej Becka

Fiffi M: Så ni är hemma nu igen Hur var semestern? Gick allt bra med Milton? Vi ska iväg i februari så om du har några tips så berätta

• Viffy

Jag Älskar Flora: Det kommer nog tids nog Cindy kan verkligen inte resa sig upp eller sätta sig upp själv så det där är ju individuellt Men sitta kan hon ju hur bra som helst, men det har hon ju kunnat länge och så hasar hon sig fram och ibland står hon och gungar i krypställning Jag har inte heller ordnat med dagis/dagmamma så då är vi två

• Viffy

Fiffi M: Vad skönt att allt gick bra Ni måste ha haft det varmt och skönt där borta. Längtar så tills vi ska iväg Vi ska till Egypten Ska bli jättekul och skönt! Nåt särskilt man ska tänka på att ta med sig?

Cindy har faktiskt fått 2 tänder. Det ser supergulligt ut Hon fick dom när hon var ganska precis 7 månader

• Viffy

Becka: Har ni fortfarande spjälsängen på översta läget eller ni har mittenläge? Vi har sänkt sängen för över 1 månad sen nu då Cindy ställde sig upp på knä (hon var även på väg att ställa sig upp helt) och stod och såg lycklig ut medan jag blev livrädd och trodde hon skulle tippa över.

• Viffy

Jefa: Vad roligt Det gör Cindy med. Hon tar sig fram till mej och så säger hon mamma och ibland jagar hon mej och gnäller mamama... Det måste väl ändå vara som hon kallar på mej och vara ett tecken på att hon vet att det är jag som är mamma, eller?

Jag som är knäpp kanske

• Viffy

Åh vet ni vad Cindy ställde sig upp i spjälsängen nyss (flera gånger) alldeles själv ifrån sittande då Så stolt mamma så

• Viffy

Becka: Ajdå Det låter ju inte alls roligt om du har problem med ryggen.
    Förstår att ni har väntat så länge som möjligt, för det gjorde vi med
    Men akta nu så du inte trillar i då

• Viffy

Becka: Ja det skulle ju se för roligt ut

Nu ska vi dra iväg till församlingshemmet för lite lek och sång Det tycker Cindy är jättekul

• Viffy

Förresten, är det nån här som bytt ut babyskyddet mot bilbarnstol ännu? Vi har inte gjort det än men det är väl snart dags att byta Hon börjar bli så stor nu ju

Svar på tråden Marsmammor 2!!!