Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Tack Pyret

• Viffy

Nu har vi varit och handlat 2 paket Libero Baby&Go och det kostade oss 160:- Alldeles lagom pris för 2 paket tycker jag

Det är på Nestlés 8-månadersburkar det står Becka att dom är lagom att börja med när barnen börjar få tänder. Har minsann kollat det nu

• Viffy

Jättefina kläder, men verkligen dyrt.

Här har du en till som skämmer bort sitt barn med massor av kläder Men vem gör inte det? Man kan ju inte låta bli Mycket roligare att handla kläder åt Cindy än åt mej själv nu för tiden

• Viffy

Bebis2005: Ja det är väl typiskt Men det är ju så enkelt att handla till de små. Inget som ska provas för att se om det passar utan det är bara att ta rätt storlek och sedan vet man att allt är sött på sin lilla sötnos

• Viffy

Becka: Jag tror bestämt att Leo och Cindy har lika pyjamasar igen, fastän Cindys är rosa Har lagt in en bild i galleriet när hon har den pyjamasen på sig

• Viffy

Har också röstat på dej Pyret 85

• Viffy

Ja dom är ju verkligen jättesöta och ännu sötare blir dom på våra barn

Vad har era barn för storlek på kläder? Cindy har 74 nu på det mesta även om vissa byxor är LITE långa Annars passar allt annat perfekt i storlek 74.

• Viffy

Vi har inte satt oss i kö än eftersom vi inte har bestämt om Cindy ska gå på dagis överhuvudtaget, men vi måste nog bestämma oss snart och sätta oss i kö för säkerhets skull

• Viffy

Nej vi har inte bestämt om jag ska börja jobba eller om jag ska gå hemma med Cindy. Sedan så har ju vi tänkt skaffa syskon till Cindy (håller på för fullt ) och blir jag gravid snart så behöver hon ju inte gå dagis för den sakens skull men vi får se hur det blir.

• Viffy

gå PÅ dagis ska det ju stå

Svar på tråden Marsmammor 2!!!