Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Pyret 85: Jättesöta bilder på Lian

Becka: Bilden på Leo är jättesöt

• Viffy

Tänkte skriva några frågor här om våra barn och se hur långt dom har kommit. Vi hade ju en sådan lista innan en gång

Sitter själv?
    Kryper?
    Står själv?
    Tänder?
    Favoritmat?
    Pratar ?
    Mammig/pappig?
    Somnar på kvällen?
    Vaknar på morgonen?
    Sover på dagen?
    Äter på natten?
    Personlighet?

• Viffy

Oj glömde ju att svara själv

Sitter själv? Ja sedan hon var 5 månader
    Kryper? Nej men hon hasar sig fram med hjälp av armarna och det går med en himla fart
    Står själv? Nej inte direkt men hon kan stå vid bordet och hålla sig men då får man ju passa henne
    Tänder? JA 2 stycken där nere
    Favoritmat? ALLT, men framför allt mammas tuttar
    Pratar? Javisst bababappa, mmmmmaaa när hon är ledsen och många andra höga toner
    Mammig/pappig? Mammig
    Somnar på kvällen? Ca 20.00-21.00
    Vaknar på morgonen? 7.30-8-30
    Sover på dagen? Två gånger. En gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen
    Äter på natten? Ja
    Personlighet? Busig, social, ENVIS och nästan alltid glad.

• Viffy

Stor grattiskram till Leo ifrån Cindy

• Viffy

bobo: Jag och min sambo håller på för fullt Slutade skydda oss i augusti och det tog sig på första försöket, men innan jag visste att jag var gravid så fick jag missfall Men vi hänger inte läpp för det utan vi försöker igen

• Viffy

Buz: Ja du har nog rätt för alla vi marsmammor verkar ha glada, sociala och charmiga barn

• Viffy

Cricko: Du är så välkommen så

• Viffy

Nu har jag och Cindy varit ute på en långpromenad Skönt! Har förresten lagt in 2 nya bilder på henne om nån är nyfiken

• Viffy

Cindy säger: mamama, bappa, baba, hej eller ejjjj och lite andra grejer som är svåra att tyda

• Viffy

Någon som provat byxblöjor? Vi fick ifrån Libero med posten igår och jag tycker dom är helt kanon Synd att dom är så dyra bara, men vi ska köpa hem iallafall

Svar på tråden Marsmammor 2!!!